תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי
תיכון כצנלסון. צילום עזרא לוי

למרות החלטת הממשלה: תלמידי י"א וי"ב בכפר סבא לא יחזרו ללימודים ביום ראשון

"בתי הספר התיכוניים לא יפעלו בשלב זה, לרבות כיתות מב"ר ושכבות י"א-י"ב. על מועד חזרתם לפעילות נפרסם הודעה בנפרד", מסר ראש העירייה בדף הפייסבוק שלו

פורסם בתאריך: 1.5.20 14:51

למרות החלטת הממשלה מהיום (שישי) להחזיר ביום ראשון את תלמידי כיתות א'-ג' ואת תלמידי כיתות י"א י"ב ללימודים, תלמידי י"א י"ב בכפר סבא לא יחזרו ללימודים ביום ראשון בשלב זה. כך הודיע ראש העירייה רפי סער בעמוד הפייסבוק שלו.

"הורים ותושבים יקרים, לפני זמן קצר קיבלה ממשלת ישראל החלטה בדבר מתווה חזרה ללימודים במערכת החינוך", כתב סער, "לצערי הרב, חרף בקשות חוזרות ונשנות של העיריות והרשויות בישראל, נדחתה שוב ושוב ההחלטה ורק כעת פורסמה, ועדיין בצורה חסרה. כראש העיר, מוטלת עלי החובה לשלומם של התלמידים ושל צוותי החינוך היקרים. לאור זאת, ברצוני לעדכנכם כי מערכת החינוך בעיר תפעל ביום ראשון במתכונת הבאה: גני הילדים בעיר לא יפעלו; כיתות א׳-ג׳ יפעלו בין השעות 13:00-8:00, מסגרות החינוך המיוחד ימשיכו לפעול כפי שפעלו בשבוע האחרון, בתי הספר התיכוניים לא יפעלו בשלב זה, לרבות כיתות מב"ר ושכבות י"א-י"ב. על מועד חזרתם לפעילות נפרסם הודעה בנפרד".

עוד כתב סער: "גם בשעה זו של אי ודאות חשוב לי שתדעו כי צוותי העירייה והצוותים החינוכיים בעיר פעלו ופועלים להכשרת מוסדות החינוך לקליטת התלמידים, במגבלות הקיימות. חשוב מאוד כי תקפידו, וכן כי תסבירו ותדריכו את ילדיכם לכללי ההתנהגות הנדרשים. אנו נעדכן אתכם בכל שינוי והתפתחות בנושא וזמינים לשאלותיכם".

18 שאלות, 18 תשובות: ראש העירייה ומנהל אגף החינוך עושים לכם סדר לקראת החזרה ללימודים


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר