צילום אילוסטרציה עזרא לוי
צילום אילוסטרציה עזרא לוי

הגנים בכפר סבא נפתחו. לא ברור אם יפעלו בל"ג בעומר. שלב ב' של השיבוצים לגנים יידחה מעט

בוועד הגנים העירוני ביקשו ממנהל אגף החינוך להפעיל את הגנים בל"ג בעומר, שהוא יום חופש לגננות, באמצעות סייעות של העירייה. בוועד גם ביקשו לדחות בכמה ימים את שלב ב' של השיבוצים לגנים וספגו ביקורת מהורים

פורסם בתאריך: 10.5.20 09:03

גני הילדים בכפר סבא נפתחו הבוקר (ראשון) לאחר כמעט חודשיים שבהם היום הגנים סגורים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. לפי מתווה משרד החינוך ילדי כל גן חולקו לשתי קבוצות שבכל אחת עד 18 ילדים, כשכל קבוצה תגיע לגן במשך שלושה ימים רצופים. בכל שבוע תתבצע רוטציה בין הקבוצות.

במשרד החינוך מבהירים הבוקר כי החזרה ללימודים היא בחירה של ההורים, ואין מדובר בחובה. מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב: "פתיחת הגנים מהווה צעד חשוב ומשמעותי בחזרתה של המערכת לשגרה. ילדי הגן הנרגשים יפגשו צוות חינוך מסור, דואג ואחראי שעמל רבות כדי להכשיר את הגן לכבודם. ההכנות החלו מבעוד מועד לאורך השבוע האחרון, ובכלל זה גם פרסום המתווים. המציאות החדשה והמשתנה היא אתגר בעבור כולנו, ואנחנו נמשיך ללוות מקרוב כדי לתמוך ולסייע במענים הנדרשים. אני מאחל הצלחה לילדים ולצוותים החינוכיים".

צוות גן ברקת בכפר סבא מכין את הגן ללימודים. צילום באדיבות העירייה

עם רוטציה ובלי חוגים וצהרונים: כך נערכת העירייה לפתיחת גני הילדים בכפר סבא

בוועד הגנים העירוני, בראשות צביקה דווידוביץ', פנו למנהל אגף החינוך, אורי ארבל-גנץ, בבקשה שיבחן את הפעלת הגנים ביום שלישי, ל"ג בעומר, שהוא יום חופש לגננות, באמצעות סייעות של העירייה. תשובתו של ארבל-גנץ אמורה להינתן היום.

בתוך כך, הודיעו בוועד הגנים שביקשו מהעירייה לדחות בכמה ימים את שלב ב' של השיבוצים לגנים, שלב שבו ההורים בוחרים את הגן המועדף עליהם. "העירייה ואנחנו מבצעים בדיקות עומק, שהתארכו זמן ארוך יותר מהמשוער", כתבו להורים בעמוד הפייסבוק שלהם.

הורים רבים ביקרו את ההחלטה בתגובות בפייסבוק להודעה. "לא מבינה מדוע ביקשתם שוב דחיה? אם אתם מייצגים את ההורים אנא עדכנו בשקיפות מלאה את הסיבות! לא חושבת שזה משנה. מספיק זמן היה לאנשים להתלבט ולהיערך", כתבה אם אחת. אחרת הוסיפה: "אתם אמורים לייצג את ההורים לכן לא מובנת ההחלטה שלכם לבקש לדחות. אשמח להסבר ראוי". אם שלישית כתבה: "אפשר לדעת למה בערים אחרות הילדים כבר רשומים לגן מחודש ינואר? למה כל שנה בכפר סבא תמיד הכל ברגע האחרון?".

בוועד הגנים השיבו: "אנו עוברים על נתוני הגנים לוודא אזורי רישום, צפיפות וכדומה. הקובץ הגיע אלינו רק עכשיו וכבר לומדים אותו על מנת שלא לעכב יותר מדי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר