מנהלת מחלקת העל יסודי הנכנסת הדס שרעבי. צילום פרטי

בהצלחה: מנהלת חדשה למחלקה לחינוך על יסודי בעיריית כפר סבא

הדס שרעבי, שניהלה בשנים האחרונות את התיכון השש שנתי אמי"ת בקריית מלאכי, נבחרה לתפקיד. "נצעיד את החינוך למצוינות, לפדגוגיה חדשנית, למעורבות וערבות בקהילה", אמרה

פורסם בתאריך: 28.7.20 11:44

הדס שרעבי נבחרה לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך בעיריית כפר סבא. "אני מודה על הבעת האמון והזכות להצטרף לצוות המוביל את החינוך בכפר סבא. יחדיו נצעיד את החינוך למצוינות, לפדגוגיה חדשנית, למעורבות וערבות בקהילה", אמרה שרעבי.

שרעבי ניהלה בשנים האחרונות את התיכון השש שנתי אמי"ת בקריית מלאכי והובילה את התיכון להצטיינות במדדי משרד החינוך ארבע שנים ברצף. היא ניהלה גם בית ספר יסודי בנתניה, שימשה כסגנית מנהל תיכון רועי קליין ברעננה, השתתפה בצוות בכיר במשרד החינוך לקידום תוכנית לימודים במדעי המדינה, והנחתה השתלמויות חינוכיות למורים באוניברסיטה הפתוחה.

לשרעבי, אם לארבעה, תואר שני במנהיגות חינוכית ממכללת אורות ותואר ראשון במדעי החברה ופילוסופיה מאוניברסיטת בר אילן. היא גם בוגרת מסלול קורס ניהול בחינוך באוניברסיטת בר אילן.

קודמה בתפקיד היה יהורם לוי שהתפטר מתפקידו בספטמבר 2019 ועבר לנהל את אגף החינוך, התרבות והספורט במועצה המקומית מבשרת ציון.

ראש העירייה רפי סער: "אני מברך את הדס על בחירתה לתפקיד החשוב של ניהול החינוך העל יסודי בעיר כפר סבא. הדס נכנסת לתפקידה בתקופה לא פשוטה, במסגרתה מתמודדת מערכת החינוך בארץ עם מציאות של מציאת פתרונות למידה כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה, אך אני סמוך ובטוח כי ניסיונה ומקצועיותה יבואו לידי ביטוי בחינוך לפדגוגיה של העתיד ויחד נמשיך לקדם את החינוך של ילדינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפי הביתה…. קודם ממנים את עוזרת השרה מירי רגב עכשיו זאת מה זה המינויים ההזויים האלה אם ראש העיר אינו מסוגל להביא אנשים איכותיים לעיר שלנו מוטב שיתפטר כנראה אינו כשיר לתפקידו..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר