איריס אברהם, המנהלת הנכנסת של בית הספר ברנר. צילום באדיבות העירייה

בהצלחה: מנהלת חדשה לבית הספר ברנר

איריס אברהם תחליף בתפקיד את מירי וקסמן שיצאה לגמלאות. "אני מאמינה ביחס אישי וקשר מיטבי בין כל באי בית הספר - תלמידים, הורים ומורים", אמרה

פורסם בתאריך: 6.10.20 14:17

תושבת רמת השרון איריס אברהם מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר היסודי ברנר בכפר סבא, במקומה של מירי וקסמן, שפרשה לגמלאות. כך הודיעה היום (שלישי) העירייה. אברהם שימשה בתפקידה הקודם מנהלת בית הספר היסודי גנים בגני תקווה.


קיראו גם:

אחרי 31 שנים בבית הספר, מנהלת ברנר סיימה היום את תפקידה: "מכירה כאן כל עץ, פרח וספסל"


בהודעה לעיתונות של העירייה צוטטה אברהם: "אני מגיעה לבית הספר ברנר לאחר ניסיון בניהול בית ספר יסודי, הובלתו לשינוי, לצמיחה ממשבר, בניית צוות מוביל וקידום ייחודיות לצד טיפוח מתמיד של יחס וקשר אישי. אני מאמינה מאוד בחינוך הדורות הרכים למען עתידנו, ביחס אישי וקשר מיטבי בין כל באי בית הספר – תלמידים, הורים ומורים. אני רואה חשיבות עליונה בחינוך לערכים, לשוויון ולכבוד האדם, המתחילים בדוגמה אישית, וכמובן במנוף לעידוד הסקרנות והיצירתיות של הילדות והילדים והזדמנות לפריצת גבולות הכיתה ובית הספר".

אברהם, אם לשניים, היא בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ותואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב. מהעירייה נמסר שהיא עוסקת זה שנים רבות בחינוך, הוראה וניהול. "כמו כן, שימשה במשך שנים בתפקידי ליווי מורים וכעת מלווה מנהלים בתחילת דרכם", מסרה העירייה, "היא בעלת ניסיון ניהולי גם בחינוך הבלתי פורמלי במסגרת יום לימודים ארוך והתנדבה בעבר למען נוער בסיכון במסגרת עמותת עלם. כמו כן, היא בוגרת תוכנית צמרות לפיתוח מנהלים".

ראש העירייה רפי סער אמר: "אני מודה למירי על שנים רבות במערכת החינוך בכפר סבא ועל הובלתה את בית הספר למצוינות חברתית ולימודית כאחד. המורשת שהיא משאירה אחריה תלווה את תלמידות ותלמידי בית הספר גם בעתיד. אני מברך את איריס על כניסתה לתפקיד ומאחל לה הצלחה רבה. אני סמוך ובטוח כי איריס תמשיך להוביל את בית הספר ותלמידיו להישגים בכל התחומים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר