מנהלת אגף החינוך החדשה בעיריית כפר סבא, אסנת חכמון

הכירו את המנהלת החדשה של אגף החינוך בכפר סבא

אסנת חכמון שימשה בארבע השנים האחרונות מנהלת אגף החינוך בעיריית כפר יונה. היא תחליף בתפקיד את ד"ר אורי ארבל, שמסיים את תפקידו לאחר שהודיע באמצע חודש ספטמבר על התפטרותו

פורסם בתאריך: 25.11.20 10:51

תושבת חדרה אסנת חכמון מונתה למנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא. כך הודיעה היום (רביעי) העירייה. חכמון תחליף בתפקיד את ד"ר אורי ארבל, שמסיים את תפקידו לאחר שהודיע באמצע חודש ספטמבר על התפטרותו. "אני נרגשת לקראת תפקיד מאתגר זה", נמסר בשם חכמון בהודעה לעיתונות שפרסמה העירייה, "זכות גדולה נפלה בחלקי להצטרף לנבחרת המצוינת של העוסקים במלאכת החינוך בכפר סבא. אני נכנסת לתפקיד מתוך מחויבות עמוקה להיות ראויה לאמונם של ילדי וילדות העיר, אנשי החינוך המעולים שבה, ההורים והשותפים השונים למעשה החינוכי".


קיראו גם:

דרמה במערכת החינוך בכפר סבא: ראש אגף החינוך בעירייה התפטר


חכמון, בת 51, אם לשתיים, ניהלה בארבע השנים האחרונות את אגף החינוך בעיריית כפר יונה. בין השנים 2016-2003 כיהנה במגוון תפקידי ניהול ברשת אורט, בהם מנהלת המחלקה למצוינות ולחינוך טכנולוגי, מנהלת תוכנית טכנאי בגרות ועוד. בעבר שימשה גם כמנהלת פדגוגית של המרכז למצוינת ומנהלת מגמת הנדסת תוכנה בבית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק. היא בעלת תואר MBA במינהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בהוראת הטכנולוגיה מהמכללה האקדמית להכשרת מורים לטכנולוגיה.

ראש העירייה רפי סער אמר: "אסנת מביאה עמה ניסיון מקצועי עתיר שנים ובעלת מיומנויות וכישורים רבים, שהובילו אותה לבחירתה בתפקיד במסגרת המכרז. אני מודה למנהל האגף היוצא, ד"ר אורי ארבל, על שירותו למען תלמידות ותלמידי כפר סבא וסמוך ובטוח כי יצליח בדרכו החדשה. אני מאחל הצלחה רבה לאסנת בתפקידה החדש בכפר סבא ובטוח כי היא תוביל את החינוך בכפר סבא לפסגות ולהישגים חדשים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר