צילום דודו בכר

התוכנית המהפכנית "לומדים איפה שבוחרים" בכפר סבא תדחה בשנה לפחות

בעירייה הסבירו את הדחייה בתוכנית, לפיה יבוטלו אזורי הרישום לבתי הספר היסודיים, ב"אתגרי תקופת הקורונה" והבטיחו: "אגף החינוך מחוייב לתוכנית כבעבר"

פורסם בתאריך: 13.12.20 07:28

עיריית כפר סבא, בשיתוף עם משרד החינוך, החליטה לדחות לפחות בשנה את יישום תכנית ההרשמה לבתי הספר היסודיים ללא אזורי רישום. העירייה יצאה כבר פעמיים בפרסומים אודות התכנית, הראשון שבהם בחודש מאי 2019, במטרה שהתכנית תצא לפועל כבר בחודש ספטמבר 2021. ההרשמה הלא אזורית אמורה הייתה להתחיל על פי התכנית המקורית בחודש הבא, אלא שכאמור הוחלט על דחייה ביישום.


קיראו עוד:

העירייה מתכננת מהפכה בבתי הספר היסודיים. אסנת ספורטה מסבירה איך זה יעבוד

השינוי הגדול של מערכת החינוך בכפר סבא: תוכנית "לומדים איפה שבוחרים" הוצגה למורים


התכנית צפויה לאפשר להורים לבחור בין בתי הספר בעיר ללא קשר לאזור בו הם מתגוררים, מתוך מטרה שכל בית ספר יבליט את הייחודיות שלו. גורמים המעורים בפרטים מציינים כי בתקופה כזו, שבה לא ניתן להזמין הורים להתרשמויות ומפגשים נערכים דרך הזום, אין אפשרות לעשות שינוי כל כך משמעותי במבנה הבית ספרי בעיר.

מעיריית כפר סבא נמסר: "תחילת יישום הבחירה בתוכנית מרחבי חינוך, בחירה מבוקרת וייחודיות בית ספרית, תדחה בשל אתגרי תקופת הקורונה. הדחייה אושרה על ידי משרד החינוך. עבודת המטה של אגף החינוך ופיתוח הזהות הייחודית בבתי הספר תימשך לאורך שנת הלימודים תשפ"א באופן מיטבי ומעמיק המשלב עשייה פדגוגית, חדשנית ורלוונטית. אגף החינוך מחוייב לתוכנית כבעבר ומצפה לימי שגרה ובריאות, בהם נוכל לצאת לדרך עם שלב הבחירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר