קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

בראשון: תלמידי ה'-ו' ו-י"א-י"ב חוזרים לבתי הספר, תלמידי החטיבות יקיימו מפגשים

הפעימה השנייה של משרד החינוך יוצאת לדרך, ובכפר סבא מרחיבים את המתווה עם מפגשים לתלמידי החטיבות

פורסם בתאריך: 19.2.21 10:00

עיריית כפר סבא נערכה לקראת חזרתם הצפויה ללימודים של תלמידות ותלמידי העיר, בהתאם למתווה משרד החינוך, כאשר המתווה העירוני הורחב כך שהוא כולל גם מפגשים לתלמידות ותלמידי החטיבות. ביום ראשון הקרוב, במסגרת הפעימה השנייה של מתווה משרד החינוך, יחזרו לבתי הספר תלמידות ותלמידי שכבות ה'-ו' וכיתות י"א-י"ב. המתווה הורחב בכפר סבא לתלמידי ותלמידות החטיבות, שיקיימו מפגשים פעמיים בשבוע כמו כן, ביום ראשון הבא, 28.2 – יום שהוחלט כי יהווה המשך לחופשת פורים, הוחלט בכפר סבא לקיים את הלימודים בגני הילדים עד השעה 14:00. תלמידי ותלמידות כיתות א'-ב', המשתייכים לתוכנית הצהרונים "ניצנים" המופעלת בבתי הספר, יגיעו לבית הספר לפעילות שתתקיים בין השעות 08:00-13:00.

על פי מתווה משרד החינוך, בכיתות ה'-ו' הלמידה תתקיים בקבוצות קבועות של עד 20 תלמידים בקבוצה, לפחות שלושה ימים בשבוע. יתר הלמידה תתקיים מרחוק.

כיתות י"א –י"ב: הלמידה תתקיים בקבוצות של עד 20 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע. ביתר הימים הלמידה תתקיים מרחוק. מעבר של תלמידים יהיה בין שתי  קבוצות לכל היותר, כאשר מעבר של המורים יתאפשר בין ארבע קבוצות.

הפעימה השלישית תחל ביום ראשון 7.3.21 ויתאפשרו על פי מתווה משרד החינוך לימודים בכיתות ז'-י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות בהן 70% מחוסנים ותכנית מגן חינוך.

קיראו גם:

רפי סער רוצה לפתוח את החטיבות, הנהגת הורי כפר סבא מצטרפת למחאה הארצית

ראש העירייה רפי סער אמר: "אנו עדים לשמחתי בימים אלה לירידה בשיעור התחלואה העירוני, הודות להסברה נרחבת שאנו מקיימים ברחבי העיר, עידוד התושבים להתחסן ולהיבדק, והמשמעת אותה מגלה הציבור הכפר-סבאי בקיום הנחיות הממשלה. מתוך מחויבות לעתידם ולמצבם הלימודי והנפשי של תלמידות ותלמידי העיר, הנחיתי על החזרתם לפעילות של תלמידות ותלמידי החטיבות, ואף פניתי לשר החינוך בנושא, ועל קיום מתווה פעילות ביום האחרון של פורים. כולנו מחויבים להמשך התנהלות אחראית, אך עלינו לדאוג לדור העתיד שלנו, שנפגע באופן משמעותי מהשהייה הממושכת בבית והלמידה המקוונת, ונמשיך לשים את כל יהבנו בדאגה להם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר