הפגנת הורי ותלמידי שכבת ד' בברנר צילום באדיבות ההורים

אחרי הפגנת ההורים: נמצא פתרון למשבר בברנר | צפו בהפגנה

מספר הכיתות בשכבת ד' לא יצומצם והלימודים יתקיימו גם השנה במתכונת של ארבע כיתות

פורסם בתאריך: 12.9.21 16:39

עדכון אחרון: 13.9.21 16:46

בשורות טובות: נמצא פתרון לתלמידי שכבה ד' בבית ספר ברנר. אמש (א') בישר ראש העירייה, רפי סער, כי הגיע להסכמה עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, למציאת פתרון עבור התלמידים. במסגרת ההסכמות, יאשר משרד החינוך תוספת של מכסת שעות פדגוגיות שתאפשר את חלוקת הילדים בשכבה ד' ל-4 כיתות, במקום הצמצום המתוכנן של השכבה ל-3, כפי שייעד תחילה משרד החינוך. סער אמר: "אני שמח לבשר לתלמידי שכבת ד' בבית ספר ברנר ולהוריהם על מציאת פתרון מיטבי. החלטת משרד החינוך הייתה פוגעת ברווחה הפדגוגית והחברתית של התלמידים שלנו – על אחת כמה וכמה בעיצומו של משבר הקורונה. אני רוצה להודות באופן אישי לשרת החינוך שגילתה גמישות ורגישות וסייעה במציאת הפתרון".

קודם לכן החריף מאבק ההורים בעקבות החלטת משרד החינוך לאחד כיתות השנה, ובניגוד להבטחתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. בסופ"ש (שישי) השביתו כל הורי בית הספר את הלימודים בשעה הראשונה כאות הזדהות עם מחאת הורי השכבה. במקביל, נערכה הפגנה גדולה שיצאה מצומת הרחובות ויצמן-כצנלסון ונמשכה עד אזור קניון ערים. קרוב ל-100 איש שמחו במקום, המשיכו בצעדה לכיוון ביתה של יו"ר ועדת החינוך בכנסת, שרן השכל.

יש לציין, כי מאז תחילת שנת הלימודים הנוכחית, ובמשך שישה ימי לימודים, תלמידי שכבה ד' של בי"ס ברנר לא הופיעו כלל ללימודים. ההורים, כאמור, מוחים על הפרת ההבטחה של שרת החינוך, אשר בצמצום הכיתות מתעלמת, לטענתם, ממצבם של הילדים שעברו שנת קורונה קשה. מספר הכיתות צומצם משלוש לארבע, ההורים מסבירים שמדובר בחוסר של שני תלמידים בלבד לתקן המאפשר השארת ארבע כיתות בשכבה.

 

 

קיראו גם:

למרות הקורונה ובניגוד להבטחה: משרד החינוך איחד כיתות בברנר


עוד לפני שנמצא פתרון, אמרה דנה קוממי מהנהגת ההורים בברנר כי השביתה תימשך, זאת לצד פגישות עם נציגים ממשרד החינוך ועיריית כפר סבא.

כאמור, היום נמסר כי הכיתות לא יאוחדו בסופו של דבר והשכבה תמשיך ללמוד במתכונת של ארבע כיתות, כפי שהיה. 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר