לכלוך בשרותים באולם בית ספר בן גוריון, צילום פרטי

"זה מגעיל": תלונות על שרותים מלוכלכים ותאורה לקויה בבי"ס בן גוריון

הורים מדווחים על תחזוקה לקויה ופניות שאינן מטופלות. "יש מצבים שלא ניתן להיכנס לשירותים", אומר אחד ההורים. הורה נוסף: "שכולם יצלמו מה הולך בשירותים בכל בתיה"ס. זה ביזיון"

פורסם בתאריך: 20.12.21 10:55

הורים לתלמידים בבית הספר בן גוריון מתלוננים באחרונה רבות על מצב התחזוקה והניקיון בשירותים באולם בית הספר. תלונות קשות יש גם על השרותים בתוך בית הספר, והורים מספרים על ילדים שמתאפקים ימים שלמים. לכך מתווספות תלונות על תאורה לקויה בשביל הגישה למקום. כמו כן, אומרים הורים, כי חרף תלונות שנפתחו במוקד העירוני והבטחה כי יטופלו, התלונות לא טופלו. בעיריית כפר סבא אומרים, כי שגרת הניקיונות נפגעה בשל תאונת עבודה שחוותה מנהלת משק הבית, וממלאת מקום שהגיעה תבטיח את הניקיון והסדר. אך מנגד אומרים הורים כי המצב נמשך כבר תקופה ארוכה.

אלעד, ששלושת ילדיו משחקים בחוגי כדורסל וטניס, מספר: "פתחתי קריאות בעבר בנושא ניקיון השירותים באולם בית ספר בן גוריון, אבל הנושא לצערי לא טופל. זה חוזר על עצמו כל הזמן. שלושת הילדים שלי שם בחוגים, אז אני שם כל אחר הצהריים מ-16:45 עד 19:15 בכל יום א' ו-ד'. לצערי, זה המצב כמעט תמיד. היו מצבים של שירותים שלא היה ניתן להיכנס בכלל, וקורה הרבה שאין נייר או סבון או גם שניהם. הבן הגדול שלי מדווח שמצב השירותים בתוך בית הספר בעייתי באותה מידה. לא מרשים להם טלפון בבית הספר, אז לא ניתן להביא תמונות משם. הבנתי מהורים שיש ילדים שמתאפקים כל היום וזה הגיע אף למצב של בעיות תפקוד".

דיווחת לגורמים הרלוונטיים?
"בהחלט, מספר פעמים. אני הבנתי שגם הורים נוספים פנו למוקד ודיווחו בנושא. בנוסף, פנינו למדריכת החוג, שגם היא התלוננה, ללא תשובה. פניתי גם לאחראי על כל מחלקת הכדורסל בהפועל בני כפר סבא. הוא אמר שפנה מספר פעמים ושהבעיה ידועה ולא מטופלת, ולצערו, לו מקשיבים עוד פחות ממה שמקשיבים להורים".

הבעיות אינן מסתכמות רק בנושאי תחזוקה. אלעד מספר כי פנה מספר פעמים למוקד העירוני לגבי תאורה לקויה: "פניתי למוקד לפחות ארבע פעמים בעניין התאורה. תאורת הקירות ההיקפיים בבית הספר הייתה פועלת בעבר בשעות אחה"צ והערב. מדובר בתאורה על קירות מבנה בית הספר, שמאירה את הרחבה ושביל הגישה. מתחילת השנה התאורה לא פועלת. זה אומר שרק אורות המגרש פועלים והם לא מאירים טוב את השביל והרחבה. בנוסף, תאורת המגרש פועלת עם טיימר שמגביל את הזמן ונדרש ללחוץ על כפתור כדי לחדש את הפעולה. אם מדריך הטניס במגרש שוכח ללחוץ – אורות המגרש כבים וחושך מצרים יורד על כל האזור. צריך להבין שילדים והורים לא מעטים נמצאים ברחבה בזמן זה כי הם מגיעים מוקדם ומחכים לתחילת החוג או נשארים אחרי החוג ומשחקים עם חבריהם. פתחתי כאמור מספר פניות במוקד וכל פעם נאמר לי שטופל. עד עכשיו לא נעשה דבר".

ומה לגבי ניקיון האולם, אתם שואלים? גם כאן המצב אינו מזהיר, בלשון המעטה, מתאר אלעד: "המצב באולם גם הוא בעייתי, האולם פתוח ברציפות משני צדדיו כל אחה"צ ובתקופה זו של הקורונה זה מצוין, אבל זה אומר שהרוח מכניסה עלים אבק וחול. בנוסף הילדים מתבקשים להביא בקבוקי מים אישיים, שזה מצוין לשמירה על היגיינה בכל תקופה ובטח עכשיו עם הקורונה. אין יום שבו לא מטפטף או נשפך בקבוק במקומות שונים. באולם אין סמרטוט וגם לא מגב לטיפול במקרים כאלה. אין גם מנקה שמטפלת בו בשעות האלו".

 

הורה נוסף מחזק את דבריו: "זה לא מצב חדש. זו תופעה ידועה וכואבת כבר שנים רבות ברוב בתי הספר בעיר. שכולם יצלמו מה הולך בשירותים בכל בתי הספר. פשוט ביזיון. ילדים כל היום מתאפקים בגלל הגועל שהולך שם".

אמא נוספת לילדים בחוגים אינה מופתעת: "כבר שנים שילדים פשוט לא נכנסים לשירותים. הילדים שלי בחוגים כבר 6-7 שנים ופשוט לא הולכים לשם".

מעיריית כפר סבא נמסר: ״אולם בי״ס בן גוריון מנוקה מידי בוקר וכן בתום הלימודים. בימים האחרונים שגרת הניקיונות נפגעה בשל תאונת עבודה שחוותה מנהלת משק הבית. כעת כניסתה של ממלאת מקום תספק פתרון הולם לוואקום שנוצר, ותבטיח את המשך הסדר והניקיון למען משתתפי החוגים. באשר למצב התאורה, הנושא נמצא בטיפול מחלקת חשמל וייפתר בקרוב״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר