צילום אילוסטרציה של גן ילדים ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

בשורות להורים: יקבלו החזר כספי עבור הצהרונים של גנים שנסגרו בגלל הקורונה

הפיצוי יינתן בשתי פעימות בגנים שהיו סגורים עקב מחסור באנשי צוות או בגין בידודים בגל החמישי של הקורונה

פורסם בתאריך: 7.2.22 08:55

בשורה להורים: עיריית כפר סבא הודיעה אמש (א') כי יינתן פיצוי מלא להורים לילדים בגנים שהיו סגורים עקב מחסור באנשי צוות או כאלה שהיו סגורים באופן מלא בגין בידודים בגל החמישי של הקורונה, זאת עבור עלות הצהרון באותו גן. ההחזר יינתן בשתי פעימות, בסוף חודש מאי השנה ובסוף חודש יולי, חודשיים לאחר כן. ההורים אינם נדרשים בפעולה כלשהי מצדם, והם יקבלו את ההחזרים במועדים שנקבעו.

בכך הגיעה לסיומה מחלוקת שהחלה בישיבת המועצה לפני מספר ימים. חברי האופוזיציה הגישו שאילתה בנושא החזרי כספים בגין אי פתיחת גני ילדים: "מאז תחילת שנת הלימודים גני ילדים בעיר לא נפתחים באופן סדור, בין אם בגלל מחסור בצוותים, מגפת הקורונה או ניהול לא מיטבי. האם בכוונת העיריה להחזיר את הכספים ששולמו בגין הימים שהגנים לא נפתחו, מאחר ותשלומים אלו עשויים להגיע לרמה של מאות שקלים למשפחה? ובאיזה אופן על התושבים לבקש החזרים אלו?", תחילה השיבה העירייה כי יינתן החזר כספי רק עבור גני ילדים שנסגרו עקב מחסור באנשי צוות בלבד ולא כאלה שנסגרו מפאת בידודים. יעל סער, חברת המועצה מטעם האופוזיציה אמרה בתגובה כי החלטה זו פוגעת בהורים. כאמור, אמש הודיעה העירייה על החזר כספי להורים על עלות הצהרון במקרה של גן שנסגר עקב בידודים כמו גם בעקבות מחסור באנשי צוות.

 

בהודעת העירייה נמסר: "בימים האחרונים גובש הסדר מוסכם בין נציגי הנהגת ההורים לבין העירייה, במסגרתו נקבע כי בגני ילדים שלא נפתחו בתקופת ה-"גל החמישי" של הקורונה, עקב מחסור באנשי צוות, ובמקרים בהם הגן היה סגור כולו עקב בידוד – יוכלו ההורים באותם הגנים לקבל החזר כספי עבור עלות הצהרונים. ההחזר יינתן בשתי פעימות: פעימה ראשונה בסוף חודש מאי ופעימה שנייה בסוף חודש יולי. מחלקת גני הילדים בעירייה תעביר את המידע על אי פעילות של הגנים בתקופה הרלוונטית, ובגזברות העירייה יעשו את החישוב מהו הסכום אותו יש להחזיר להורים. ההורים אינם צריכים לפנות ולבקש את ההחזר באופן יזום, הם יקבלו אותו אוטומטית במועדים שנקבעו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר