ביקור בנט, שאשא ביטון וסער בבית ספר אוסישקין, צילום רמי זרנגר

"החכמתם אותי" | בנט ושאשא ביטון ביקרו בבית ספר אוסישקין | וידיאו

ראש הממשלה ושרת החינוך שוחחו עם הצוותים החינוכיים ונפגשו עם תלמידי כיתה ו', אותם שאלו מה הם מעדיפים, לימודים בזום או בבית הספר

פורסם בתאריך: 9.2.22 12:15

לראשונה אחרי 21 שנה, הגיע ראש ממשלה לביקור בכפר סבא. רה"מ נפתלי בנט ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון הגיעו הבוקר (ד') לבקר בבית הספר היסודי "אוסישקין", יחד עם ראש העירייה, רפי סער. במהלך הביקור הם פגשו את הצוות החינוכי ושמעו מהם על האתגרים של מערכת החינוך בעת הזו. רה"מ בנט הדגיש בפני המורים את מחויבותה של הממשלה להמשך שגרת חיים רציפה ככל האפשר, כחלק מהתפיסה לפיה חיים לצד הקורונה. לאחר מכן, שוחחו השלושה עם תלמידי כיתה ו' בבית הספר, ושמעו מהם כיצד הם חווים את גל האומיקרון, בדגש על ההשפעה על שגרת הלימודים וחיי החברה.

 

ראש הממשלה בנט אמר: "אני מאוד שמח להיות פה איתכם הבוקר. החכמתם אותי מאוד, אתם ילדים חכמים ומביני עניין. הגישה שלנו היא שאנחנו נעבוד מאוד קשה, בהמון דרכים, כדי שאתם תמשיכו להגיע לבית הספר. הצד שלכם בעסקה הוא שאתם תהיו ילדים טובים. ילדים שרואים אחד את השני, כשיש מישהו מחוץ לקבוצה אז מכניסים אותו פנימה ולא יוצרים כל מיני קבוצות למעלה ולמטה. אנחנו נעשה הכל כדי שאתם תמשיכו להגיע כל יום לבית הספר כרגיל, ותוכלו לממש את החלומות הנפלאים שתיארתם. אנחנו בתוך גל האומיקרון ונלחמים בכל האמצעים שיש לנו כדי לשמור על הבריאות, לצד זה שאתם תוכלו לבוא כל יום ללמוד בבית הספר, ושההורים שלכם יוכלו לצאת לעבודה. אין לי ספק שאנחנו נצלח את זה ביחד".

שרת החינוך שאשא ביטון אמרה: "נטפל קודם בנושא החברתי ואני מבטיחה לכם שלחומר הלימודי נדאג בהמשך. הכי חשוב עכשיו זה להרוויח אתכם התלמידים, כאן, בתוך בית ספר בכדי שתקבלו את כל מה שאתם צריכים מבחינת חברתית, מבחינת המפגש שלכם אחד עם השני. אני מודה לצוותים החינוכיים שעובדים, רואים את העבודה הקשה והטובה שלכם בשטח". במפגש עם התלמידים שאלה אותם השרה מה הם מעדיפים – בית ספר או זום,וכולם ללא יוצא מהכלל ענו – "בית ספר!".

בנט וסער עם תלמידות בבית ספר אוסישקין, צילום רמי זרנגר

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, אמר: "ביקור היסטורי ומרגש היום בכפר סבא. אחרי 21 שנים בהן לא הגיע לכאן ראש ממשלה, שמחתי לארח את רה"מ, נפתלי בנט, ואת שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, שהגיעו לבית הספר 'אוסישקין' בעיר. במהלך הביקור הצגתי להם את הישגי החינוך בכפר סבא, ובמיוחד את היוזמות וההצלחות שלנו בהתמודדות עם אתגרי מגיפת הקורונה במערכת החינוך העירונית. בעזרת תכנית "מחוזקים לעולם" שאנו מגבשים במהירות וביסודיות בימים אלו, כפר סבא תמשיך להוות מודל לערים אחרות בתחומי החינוך והרווחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר