בית ספר אופירה נבון צילום דוברות העירייה

שלוש פריצות לבתי ספר בכפר סבא: כספת נפרצה, נגנבו שיקים של הורים

בלילה שבין ראשו לשני נפרץ בית ספר אופירה נבון ונגנבו גם לפטופים של מורים. בשבוע שעבר נפרץ בית ספר רמז ובחודש שעבר בית ספר גורדון

פורסם בתאריך: 7.3.22 17:31

שוב פריצה לבית ספר בכפר סבא, בפעם השלישית בטווח של כחודש ימים. בלילה שבין ראשון לשני, אירעה פריצה לבית ספר היסודי אופירה נבון, ממנו נגנבו מחשבי לפטופ וצ'קים של הורים, וכן נגרם נזק לרכוש. מספר ימים קודם לכן, בלילה שבין יום רביעי לחמישי בשבוע שעבר, אירעה פריצה גם לבית הספר היסודי רמז בעיר. עוד קודם, בסוף חודש ינואר השנה, אלמונים פרצו גם לבית ספר גורדון, שברו כיסאות והשחיתו ציוד רב.

בקבוצת ההנהגה העירונית עדכנו היום: "מעדכנים שבימים האחרונים אירעו שוב פריצות לבתי ספר בעיר – בלילה שבין רביעי לחמישי שעבר פרצו לביה"ס היסודי רמז ואתמול לפנות בוקר פרצו לביה"ס אופירה נבון, שניהם בתי ספר השוכנים בחלקה המזרחי של העיר. בבית הספר שלי (אופירה נבון) נגנבו מספר לפטופים וצ'קים של הורים, לאחר שהגנבים הצליחו לאתר ולפרוץ את כספת ביה"ס. כמו כן, נגרם נזק לרכוש".

בהמשך ההודעה, צויינה לשבח התנהלות המשטרה ומחלקת הביטחון בעירייה שהגיעו למקום ופתחו בחקירה: "על רקע מקרים אלה ומקרים קודמים שבהם אירעו פריצות של גנבים לבתי ספר, פנינו למנהל הביטחון בעירייה, נועם בן יהודה, וביקשנו את הגברת הסיורים והאכיפה בקרבת מוסדות החינוך בעיר. מציינים לטובה את המשטרה ואת מחלקת הביטחון בעירייה שהגיעו במהירות למקום ופתחו בחקירות לבדיקת נסיבות האירוע".

בהודעה, נמסרה להורים התייחסותו של בן יהודה לאירוע: "אגף הביטחון מודע לאירועי ההתפרצות האחרונים לבתי הספר. מעבר להעברת הטיפול למשטרה, הכוונה להגביר מיד את הנוכחות באזור בתי הספר על ידי הסיור העירוני, ובנוסף נבדקת האפשרות למגן טוב יותר את החדרים בהם מותקנים כספות בתי הספר וציוד רגיש אחר. הועברה הנחיה לכלל בתי הספר לוודא כי מערכות האזעקה מופעלות בשעות הלילה וזאת על מנת שעל כל הפעלה ניתן מענה סיור בהתאם".

 

מעיריית כפר סבא נמסר: ״משטרת ישראל ואגף הביטחון של עיריית כפר סבא עושים את מירב המאמצים על מנת להבטיח את ביטחונם ובטיחותם של תושבי העיר, ובכלל זה ילדי ותלמידי העיר. האירועים התרחשו במהלך הלילות, כאשר בתי הספר סגורים. לאור התופעה, הוחלט על הוספת אמצעי התרעה טכנולוגיים לבתי הספר, תוגברו הסיורים בסביבת המוסדות ועודכנו הנהלים על מנת לתת מענה מהיר יותר לאירועים מסוג אלו. בימים אלה אגף ביטחון שוקד על תוכנית מקיפה לרישות במצלמות את כלל בתי הספר. למרות אירועי ההתפרצות בלילות, עיקר תשומת הלב ימשיך להינתן לאבטחה ובטיחות הילדים ביום בזמן הלימודים. אנו מקווים, כי שינויים אלו יעזרו במניעת התופעה".

אתי בוים וסער ורדי, יושבי ראש הנהגת ההורים העירונית, מסרו בשם ההנהגה העירונית: "הנהגת ההורים פועלת בשיתוף עם אגף הביטחון בעיריית כפר סבא, ואנו מסונכרנים מולם בכל הנוגע לחקירת האירועים שבנדון".

מהנהגת ההורים של אופירה נבון נמסר: "הצטערנו לשמוע על הפריצה לבית הספר אשר בוצעה בראשית השבוע. הנהגת ההורים עומדת בקשר רציף עם הנהלת בית הספר ומחזקת את ידיה בהתמודדות עם תוצאות האירוע. לצערנו אין זו הפעם הראשונה שבה מתבצעת פריצה לבית הספר שלנו. אנו מבינים כי בכוונת העירייה לחזק את הסיורים באזור מוסדות החינוך בכלל ובגזרת מזרח כפר סבא בפרט, צעד חשוב שיוסיף לתחושת הביטחון האישי. אנו קוראים מכאן לרשויות האכיפה לבצע כל שביכולתן על מנת לחזק את הסיורים והאכיפה באזור בית הספר שלנו, בכדי שמקרים מסוג זה לא יישנו".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונות, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה בוצעו ומבוצעות מגוון פעולות, תוך איסוף ממצאים פורנזיים ותיעודיים. נמשיך לחקור ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר