תיכון הרצוג בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
תיכון הרצוג בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

כבוד: זה התיכון הכפר סבאי שנכנס לרשימת המצטיינים של משרד החינוך

חטיבה עליונה אחת מכפר סבא נמנית על בתי הספר המצטיינים והערכיים בשנת תשפ"ב. צוות החינוך יקבלו בונוס כספי בהתאם לרמת ההצטיינות

פורסם בתאריך: 29.8.22 15:36

תיכון הרצוג בכפר סבא הוכרז כבית ספר מצטיין על ידי משרד החינוך, עם הציון המקסימלי. מורות ומורי התיכון יקבלו תגמול בסך 8,700 שקל לכל אחד
משרד החינוך פרסם אמש (יום א') את רשימת החטיבות העליונות (תיכונים) מצטיינות לשנת הלימודים החולפת תשפ"ב, ביניהם הוכרז תיכון הרצוג בכפר סבא, שזכה לציון המקסימלי.
בתי הספר שנבחרו כמצטיינים לשנת תשפ"ב, הוכרזו על ידי משרד החינוך על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל/שירות לאומי/ שירות אזרחי.
תיכון הרצוג, ששיעור הזכאות לבגרות בקרב תלמידיו עמד על 95 אחוזים, הצטיין במיוחד עם עלייה בשיעור הזכאות לבגרות ל-99 אחוז – ובתמורה קיבל ממשרד החינוך את הציון המקסימלי בגין השינוי שביצע. התיכון הוגדר ברמת הצטיינות 1. יש לציין, כי רק בחודש פברואר האחרון הוענק לצוות התיכון, בניהולה של סמדר גולדשטיין, פרס החינוך המחוזי של משרד החינוך לשנים 2019-2020.

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 838 חטיבות עליונות מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים. מתוכן 335 חטיבות זכו בתגמול. 54% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 13% מהחינוך הערבי, 4% מהחינוך החרדי, 2% מהחינוך הדרוזי, ו-1% מהחינוך הבדואי.

 

 

 

 

 

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. את עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים שאליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם".

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: "הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה  להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם".

ראש העירייה, רפי סער: "צוותי ההוראה והחינוך בכפר סבא פועלים כל העת להובלת עשייה חינוכית מיטבית, מנהיגות חברתית והטמעת ערכים של אהבת האדם והארץ בקרב תלמידינו. אני מברך את צוות התיכון ותלמידיו ונמשיך להוביל מערכת חינוך מצוינת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר