בית ספר רמז, צילום אבישי זיגמן באדיבות דוברות עירייה כפר סבא
בית ספר רמז, צילום אבישי זיגמן באדיבות דוברות עירייה כפר סבא

כבוד: בית ספר רמז זכה במקום השני באות האדריכלות בקטגוריית מבני חינוך

"חזית המבנה תוכננה ובוצעה בשלל צבעים, המקבלים את פני הילדות והילדים", הסבירה האדריכלית שירי פרץ, שאחראית גם על חידוש חטיבת שרת

פורסם בתאריך: 30.10.22 08:00

בית הספר רמז המחודש בכפר סבא, זכה במקום השני בתחרות אות האדריכלות הישראלית בקטגוריית מבנה חינוך. התאחדות האדריכלים ובוני הערים בישראל העניקה את המקום השני ל"שירי פרץ אדריכלים" במסגרת תחרות "אות האדריכלות הישראלית 2022", בקטגוריית מבנה חינוך, עבור עיצוב ותכנון בית הספר רמז – שעבר שדרוג ושיפוץ עומק.

חידוש בית הספר החל בשנת 2019 עם שיפוץ עומק במבנה "עציון" הישן שבמתחם בית הספר, כאשר בהמשך נבנו כיתות אם חדשות, כיתות ספח, חדרי טיפול ועוד. המבנה תוכנן לפי תפיסה הרואה את הבינוי על כל מרכיביו, כגורם מהותי, משמעותי ומרכזי בחינוך.

"חזית המבנה תוכננה ובוצעה בשלל צבעים, המקבלים את פני הילדות והילדים ומכניסה אותם למסדרון עם צבעים המשתקפים פנימה", מסבירה האדריכלית שירי פרץ, שאמונה אף על המהפך והחידוש של חטיבת שרת שהוקמה בשנות ה-70. "יש נישות המשמשות מקום למשחק, קריאה ולימוד. לכל כיתה יש דלת בצבע ייחודי לה, כאשר הכיתות מעוצבות בחמימות ותחושת ביתיות, תוך הקפדה על תנועת אור טבעי וכולל משפטי השראה. אני מודה להתאחדות האדריכלים ובוני הערים בישראל על הבחירה בתכנון ועיצוב בית הספר במקום השני".

 

צוות השופטים בתחרות, קבע בהחלטתו כי המקום השני ניתן בגין "חדשנות ומקוריות, השגה של מקסימום איכות ויצירה של שינוי דרמטי, תוך שימוש בצבעוניות חדשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר