יעל רוזנר הרוש ז"ל צילום באדיבות המשפחה
יעל רוזנר הרוש ז"ל צילום באדיבות המשפחה

"זה אובדן גדול": אבל כבד על מותה של סגנית מנהלת סורקיס, יעל רוזנר הרוש

יעל ז"ל הייתה בת 53 במותה. האח אלון סיפר: "החודש האחרון היה קשה מאוד". מנהלת בית הספר, ניצה אורלי אבידר, נפרדה בכאב: "היא הייתה מורה לחיים, אישה מדהימה עם יכולת נתינה אינסופית"

פורסם בתאריך: 30.10.22 12:51

אבל כבד ירד ביום חמישי האחרון על בני משפחה, חברים, מכרים ועל הורים, תלמידים ואנשי חינוך רבים, עם קבלת ההודעה הכואבת על מותה של סגנית מנהלת בית ספר סורקיס, יעל רוזנר הרוש ז"ל.

יעל ז"ל, בת 53 במותה, תושבת כפר סבא, נפטרה לאחר מאבק של מספר חודשים במחלת הסרטן. היא הותירה אחריה את הוריה, מאיר והניה, אחיה הצעירים יותר אלון וגיא ושני בניה, אופק (24), ואופיר (21). היא הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין "פרדס חיים" בכפר סבא.

פינת הזיכרון ליעל רוזנר הרוש ז"ל בבית ספר סורקיס, צילום באדיבות בית הספר

פינת הזיכרון ליעל רוזנר הרוש ז"ל בבית ספר סורקיס, צילום באדיבות בית הספר

האח אלון סיפר: "בסוף חודש יוני יעל נכנסה לבדיקות ובאופן רשמי המחלה אובחנה ב- 10 ביולי. מאז, במשך שלושה חודשים וחצי, נכנסנו לסחרור במאבק במחלה שאובחנה בשלב מתקדם. מיד באותו שבוע יעל נכנסה לטיפולים בבית החולים שיבא. היא נאבקה וגילתה נחישות ורוח לחימה אדירה מההתחלה ועד הסוף. היא עברה מספר סבבי טיפולים משמעותיים. היינו לצידה לאורך כל הדרך. לצערנו, הסטטיסטיקה בסרטן כמו שלה במצב שהוא התגלה לא מותירה הרבה סיכוי להחלמה, אז ידענו שהמצב מורכב. ראינו אותה במסלול התדרדרות משבוע לשבוע. החודש האחרון היה מאוד קשה. היא הייתה בטיפול במתווה של הוספיס בית כי היה לה כבר קשה לצאת לטיפולים. היא נפטרה בביתה ביום חמישי האחרון".

יעל רוזנר הרוש ז"ל עם הוריה ואחיה, צילום באדיבות המשפחה

יעל רוזנר הרוש ז"ל עם הוריה ואחיה, צילום באדיבות המשפחה

על האחות שאיבד אמר אלון: "יעל היא אשת חינוך מזה 20 שנה ולפני שהגיעה לבית הספר סורקיס, היא לימדה גם בזכרון יעקב. אשת חינוך בכל רמ"ח אבריה. היא הייתה אחות בכורה לי ולאחי. אנחנו משפחה מאוחדת וחזקה ויעל הייתה עוגן משמעותי בשמירה על אחדות המשפחה. היא גרה קרוב אלינו אז התראינו ברמה יומיומית והיינו מחוברים בתור משפחה. היא גידלה שני בנים לתפארת. הייתה מאוד חברתית ותמיד הייתה מוקפת בחברים ובחברות ולא רק במערכת החינוך. מאז מותה נחשפנו לאספקטים שלא הכרנו. היא הייתה בקשר מצוין עם ההורים בבית הספר. דמות מאוד משמעותית בבית הספר, כיבדה את כל התלמידים ולא ויתרה על אף תלמיד. שמענו סיפור מאמא אחת על שני ילדיה שהתקשו בלימודים ואיך יעל התעקשה ולא ויתרה עליהם והרימה אותם".

ניצה אורלי אבידר, מנהלת בית הספר, מספרת על אשת החינוך המדהימה והמוערכת שבית הספר איבד בטרם עת: "יעל הגיעה לבית הספר שלנו בספטמבר 2011, לימדה כמחנכת בכיתות ג' עד ו' והייתה סגניתי בשבע השנים האחרונות. יעל הייתה אישה משכמה ומעלה, אישה מדהימה עם יכולת נתינה אין סופית, מורה לחיים, אשת צוות, לויאלית, מסורה, אחראית עם מעוף. היא עבדה בשיתוף פעולה מלא, היא ליוותה והדריכה מורים צעירים שנכנסו למערכת, עשתה את התפקיד שלה בצורה יוצאת מן הכלל והייתה בקשר מצוין עם ההורים, הילדים והצוות. יעל הייתה אהובה מאוד על כולם. זה אובדן גדול מאוד לבית הספר. חשוב לי לציין שיש לה משפחה מדהימה שטיפלה בה בצורה המסורה והטובה ביותר".

 

 

כיצד מותה השפיע על התלמידים הצעירים בבית הספר?

"זה לא פשוט. היא חינכה לפני שנתיים תלמידים שהיום הם בכיתה ו', את התלמידים בכיתה ד' חינכה שנה אחת. לאחר שנודע לנו על מותה הקמנו פינת זיכרון לזכרה עם תמונתה. התלמידים מילאו את השולחן עם פרחי היביסקוס מהגדר החיה בבית הספר וכתבו מחשבות ורגשות. אנו נארגן את זה באלבום וכמובן שנשלח למשפחה. ביום שנפטרה עשיתי שיחת זום עם ההורים כדי שיעדכנו את הילדים ואלו יגיעו מוכנים לבית הספר ביום שישי. היו המון שיחות עם התלמידים, ליווי של הפסיכולוגיות, יועצת ומחנכות, דיברו במיוחד עם התלמידים שהיא חינכה ושלהם הייתה היכרות מעמיקה יותר איתה. נמשיך להוקיר את זכרה בבית הספר בשבוע הקרוב ובהמשך השנה".

אתי בוים, יו"ר משותפת יחד עם סער ורדי של הנהגת ההורים העירונית, אמרה: "היה לי את הכבוד והזכות להכיר את יעל הרבה שנים בתפקידי בהנהגת ההורים של בית ספר סורקיס. יעל הייתה מורה משקיענית, איכפתית, יודעת לכבד ולהקשיב, ערנית לכל תלמיד ותלמיד, תמיד עם יד על הכתף ולב פתוח, מלאת תשומת לב ורצון לעזור. היא רצתה לתת עוד ועוד ולצערי לא הספיקה. תודה יעל על כל מה שעשית למען ילדינו, נזכור אותך תמיד, נוחי על משכבך בשלום".

יהי זכרה של יעל ז"ל ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר