תלונות על לכלוך בבית ספר שי עגנון, צילומים פרטיים
תלונות על לכלוך בבית ספר שי עגנון, צילומים פרטיים

"הילדים שלנו חזרו לבית הספר שמחים, אלו התמונות שציפו להם. בושה"

הורים ב-ש"י עגנון מתלוננים שוב על מצב הניקיון בבית הספר: "מאז תחילת השנה מגיעות פניות ועדויות על מפגעים תברואתיים בבית הספר". העירייה: "נמצאו מפגעי ניקיון בחצר בלבד שטופלו באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 19.4.23 08:32

שוב מלוכלך: הורים לתלמידי בית הספר היסודי ש"י עגנון בשכונה הירוקה בכפר סבא ממשיכים להתלונן על מצב הניקיון בבית הספר. לטענתם, ביום שישי האחרון, בעת שילדיהם חזרו לבית הספר לאחר חופשת הפסח, הם נתקלו בלכלוך רב במסדרונות בית הספר ובכיתות.

כזכור, אין זאת הפעם הראשונה שהורי התלמידים מתלוננים על לכלוך בבית הספר. לפני כשלושה חודשים פרסמנו ב"צומת השרון" טענות דומות של ההורים, אבל מטענות ההורים עולה כי הנושא עדיין לא מטופל כראוי.

עו"ד תמיר ברנשטיין, יו"ר משותף בהנהגת הורי בית הספר, העלה פוסט לפייסבוק ובו צירף תמונות רבות המתארות את הלכלוך שחיכה לתלמידים ואנשי הצוות ביום שישי שעבר. ברנשטיין תקף את העירייה: "אז מה אם עיריית כפר סבא הבטיחה שניקיון בית הספר מתבצע בסוף כל יום ולקראת יום הפעילות הבא. אז מה אם עיריית כפר סבא הודיעה כי חודדו נהלי העבודה, אז מה אם עיריית כפר סבא טענה כי נעשו ביקורות פתע ונמצא כי מבני בית הספר נמצאו נקיים כראוי בבקרים. אז מה? כי בפועל, כאשר הילדים שלנו חזרו ביום שישי לבית הספר שמחים, נרגשים וחגיגיים אחרי החופשה, אלו התמונות שציפו להם בבית הספר. בושה".

 

ברנשטיין שיתף את תחושות ההורים מתחילת שנת הלימודים: "הנהגת ההורים שמה לה כמטרה לוודא כי ילדי בית הספר זוכים לסביבה לימודית ראויה. מאז תחילת השנה מגיעות פניות ועדויות על מפגעים תברואתיים בבית הספר. למרבה הצער, חרף הבטחותיה של העירייה לשינוי, עד כה, לא חל שינוי לטובה במצב התחזוקה והניקיון בבית הספר. כך היה גם לאחר תקופת פגרת הפסח במהלכה מחויב קבלן הניקיון של בית הספר לערוך ניקיון יסודי יותר. המצב הנמשך פוגע לא רק בילדים עצמם, אלא גם בצוות ההוראה של בית הספר שנאלץ להתמודד עם בעיות הניקיון ועם תלונות הורים, במקום שתשומת הלב תושקע במלואה בילדים עצמם ובחינוך. הנהגת ההורים תמשיך לעקוב אחר מצב הניקיון של בית הספר ולדרוש מהעירייה למלא את תפקידה".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "בית הספר מנוקה באופן רציף ותדיר עם סיום הפעילות העירונית במקום. טרם פתיחת המוסד, מבוצעת ביקורת ע"י צוות בית הספר כמו בכל מוסדות החינוך בעיר. לקראת חזרת התלמידים לבית הספר, בוצע ביום חמישי (יום קודם לחזרה ללימודים) ניקיון יסודי במקום, וזאת עם תום פעילות עירונית במבנה. ביום שישי, טרם התחלת הלימודים נמצאו מפגעי ניקיון בחצר בלבד, שאינם קשורים לפעילות עירונית. מיד עם היוודע הדבר, הנושא טופל באופן מיידי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודה

    כרגיל משהו מנסה להאשים את בתי הספר כדי לנגח את העירייה לפני הבחירות. תרגיל ישן ושפל. ליבי עם המורים והמנהלים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר