פנחס כהנא והדר לביא
פנחס כהנא והדר לביא

מהעצים למועצה? פנחס כהנא הצטרף לרשימה של הדר לביא

כהנא: "למתנדבים יש כח רב אבל ההשפעה הממשית היא בקבלת אחריות בהצבעות בעירייה"

פורסם בתאריך: 23.7.18 14:49

יו"ר משמר האילנות לשעבר ומייסד המועצה לפיתוח מקיים בכפר סבא, פנחס כהנא, הצטרף לרשימתה של הדר לביא, המתמודדת על ראשות עיריית כפר סבא. כהנא, מתכנן ערים וכלכלן, שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו מתפקיד יו"ר משמר האילנות, הסביר אז: "אני רוצה להשקיע את האנרגיה שלי, בזמן החופשי שלי, גם בדברים אחרים". עכשיו התבררה הסיבה לפרישה ומהם "דברים אחרים".

כהנא שימש במהלך השנים חבר המועצה הארצית לתכנון ובניה, חבר הוועד המנהל ברשות לעסקים קטנים, האחראי על התכנון בקק"ל, חבר דירקטוריון חברת ספיר בעיר, חבר ועדת איכות הסביבה העירונית ובתפקידים אחרים.

"מיום שהגעתי לכפר סבא הייתי פעיל בהתנדבות בעיר. הקמתי וניהלתי את משמר האילנות וניהלתי את המועצה לפיתוח מקיים", מסר כהנא, "אין ספק שהצלחנו להביא למודעות לנושאי התכנון, איכות החיים העירונית ושמירה על העצים הבוגרים. בגלל האירועים הבולטים האחרונים בעיר: העירייה הגישה תכנית מתאר כוללנית גרועה ללא שקיפות, הכשלון בהגנה על 170 עצים בוגרים ביער אוסישקין, הכשלון בהגנה על שדרת הברושים בגן מנשה כאשר יד אחת בעירייה מאשרת תכנית בניה על העצים ויד שניה כותבת שלא תיתן לפגוע בעצים, הבנתי שלמתנדבים יש כח רב אבל ההשפעה הממשית היא בקבלת אחריות בהצבעות בעירייה, בוועדת התכנון המקומית. השפעה ממשית היא בקביעת הדרך והשיטה ומיצוי הפוטנציאל המקצועי של עובדי העירייה, השפעה ממשית על רמת השקיפות והשירות לתושב".

לביא מסרה: "כהנא הוא נכס לעיר. טביעת ידו, ידיעתו ומרצו נמצאת בכל מאבק סביבתי ותכנוני בעיר בשנים האחרונות. הוא מכפיל כח למטה וחיזוק משמעותי לכולנו. אני שמחה שהוא מצטרף לרשימה שבחרתי בפינצטה כדי להוביל כפר סבא מתקדמת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר