יוסי סדבון
יוסי סדבון

יוסי סדבון: "מדובר בפייק ניוז. נעשה כאן ניסיון לחיסול פוליטי"

המתמודד לראשות עיריית כפר סבא מגיב לפרסום אמש לפיו כמה מהתורמים שלו הורשעו בפלילים: "לא נעשה כל תחקיר עיתונאי. אין פה חדשות"

פורסם בתאריך: 2.10.18 08:24

"נעשה כאן ניסיון לחיסול פוליטי שלא יצלח", כך אומר המתמודד לראשות העיר, יוסי סדבון על הפרסום אמש בערוץ 10, לפיו כמה מהתורמים למערכת הבחירות שלו הורשעו בפלילים.

כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון, אחד התורמים הוא ישראל סדן, מי שהיה ניצב במשטרת ישראל וראש עיריית חדרה, שהורשע במתן שוחד וריצה עונש מאסר. בערוץ 10 הוסיפו כי לסדבון, שהיה ראש אגף החקירות במשטרה, תרמו גם היהלומן אלון ארבוב שהורשע לפני ארבעה חודשים בהונאה בהיקף של מיליוני דולרים, וכן שמי שמייעץ לקמפיין של סדבון הוא הפרסומאי יואב חביב שהורשע לפני שנתיים בעבירת מין בעובדת שלו. תורם נוסף הוא ניצב בדימוס אבי דותן, שעל פי תחקיר התוכנית "עובדה"  היה חשוד מרכזי בפרשת ההדלפות בחקירת שר הפנים אריה דרעי.

יש לציין כי סדבון דיווח על התרומות הללו על פי חוק באתר מבקר המדינה. אנשי הקמפיין של סדבון העבירו בשמו את התגובה הבאה: "כל התרומות שקיבלתי נעשו על פי מגבלות החוק ודווחו כנדרש ובאופן מידי למבקר המדינה. אין איסור על אף אחד לתרום למועמדים בבחירות, כל עוד שהתרומה נעשית כחוק ובגלוי. אני בין המועמדים היחידים שמקפיד לפרסם את שמות התורמים. אין שום חדשות בפרסום הערב, כי חדשות זה כשמגלים דבר שמישהו ניסה להסתיר, וכל מה שפרסמו – אני בעצמי דיווחתי, ומזמן, למבקר המדינה, על פי החוק. עשיתי זאת כי אין לי מה להסתיר. שום שקר לא יודע להפוך לאמת. כפר סבא בראשותי תתנהל בגלוי ובשקיפות וכשאני אומר ישר ולעניין, אני מתכוון לכך".

בתגובה אחרת שפורסמה בשמו של סדבון באחת מקבוצות הווטסאפ העירוניות על ידי מספר שבע ברשימתו, סער ורדי, נכתב: "מדובר בפייק ניוז. אני פרסמתי את שמות התורמים, גם אלו שהוזכרו בכתבה. לא נעשה כל תחקיר עיתונאי. אין פה חדשות. כל התרומות שקיבלתי נעשו על פי החוק ודווחו כנדרש מיידית למבקר המדינה. אני בין המועמדים היחידים שמקפיד לפרסם את שמות התורמים, אין לי מה להסתיר. מציע לבדוק מי מהמועדים לא מפרסם כלל את תרומותיו ואת מקורותיו הכספיים. התורמים אינם תושבי העיר, הם נטולי אינטרסים בעיר, לעולם לא יקבלו דבר בתמורה לתרומה. תרומתם מותרת ועומדת במדויק בהוראות החוק. והם אף אינם מנועים מלכהן כשרים וחברי כנסת. יואב חביב אינו משמש בכל תפקיד במטה הבחירות. יושר אבסולוטי ושקיפות מלאה הן שמי השני מאז ולעולם, ושום ניסיון לערער אותם על ידי יריבים פוליטיים – לא ישנה את העובדות. נעשה כאן ניסיון לחיסול פוליטי, שלא יצלח".

 

מי שהגיב בחדשות 10 לדברים הוא המועמד לראשות העיר מסיעת מרצ, עילאי הרסגור-הנדין: "אני מקווה מאד שיוסי סדבון רק נרדם בשמירה ולא עירב ביודעין עבריינים במערכת הבחירות. ראינו מה קורה כשעבריינים מתערבים בניהול העיר. אני דורש מסדבון להחזיר את הכספים הנגועים ולעצור את ההתקשרויות עם גורמים מפוקפקים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אסתר דביר

    זה שהתרומות דווחו כחוק אומר רק שנעשתה פעולה ביורוקרטית נכונה ובהתאם לנוהל בבעיה היא זהות התורמים ומניעהם.
    באשר ליואב חביב כבר לפני שנה פורסמה תמונה משותפת ונאמר שחביב יועצו.הידיעה זכתה אז לתגובות.
    חבל שאיש משטרה מוערך לא חשב על זהוצ תורמיו והקונוטציה שעלולה להעלות

  2. אחד העם

    אין לו שום קבלות , הוא לא מילא תפקיד ציבורי מוניציפאלי אז אין לו מושג קלוש עם מה הוא אמור להתמודד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סדבון תרכין ראש, תשפיל עיניים וזוז מהדרך. חסרים לך עוד 100000 ש"ח לתעמולה שלך???? לשלם לילדים כסף שילכו בכיכר העיר ויצרחו את שמך????
    אתה משתיק מועמדים??????? אשתך הייתה ברשימה של בן חמו ואתה עצמך ליוותה אותו ויעצת לו!
    אז תפסיק עם "החיוך המבויש והנחמד" מאחורי החיוך לא עומד אדם ישר. תוריד את הישר מהפירסום שלך. אתה עקום!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר