גן לאומי אפולוניה. צילום דורון ניסים
גן לאומי אפולוניה. צילום דורון ניסים

מצביעים ונהנים: מה אפשר לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

עם הבחירות המקומיות שיתקיימו מחר מגיע גם יום חופש באמצע השבוע לכם, וגם לילדים. אז מה עושים רגע אחרי שמצביעים?

פורסם בתאריך: 29.10.18 08:58

כפר סבא

ארוחה ואטרקציות: מתחם אושילנד מזמין את ההורים והילדים ליום חופש המשלב בין אכילה משותפת שאחריה מבלים בחינם בגלובוס מקס או פלייפארק, כולל סיום מתוק במיוחד, מתנה מתוקה תוצרת יד, אחרי סדנה שבה ילמדו הילדים להכין חיפושית באמצעות בצק סוכר ושתקיים בין השעות 17:00 ל-19:00. כדי לקבל את ההטבה הזו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאכול ב-79 שקלים במגוון מסעדות המתחם והמקרט, ולבחור אחת מהאטרקציות. את המתנה מקבלים בעמדת הדיילות בקומת הכניסה בהצגת חשבונית תקפה לאותו היום.

קטיף בצופית: במושב צופית מארגנים ביום הבחירות חווית קטיף חווייתית לכל המשפחה. הפעילות כוללת קטיף של כ-14 סוגי ירקות, בהם חציל, כוסברה, קולורבי, פטרוזיליה, עלי מנגולד, בטטה, עגבניות שרי, פלפלים, כרוב ועוד (המבחר משתנה מדי פעם) על ידי הילדים ובעצמכם, וגם סיור להכרת כלים חקלאיים, מתחם פיקניק בו אפשר לשבת לאכול ולשתות בכיף ועוד. מחיר כניסה הכולל כניסה למתחם הוא 40 שקלים. אם רוצים לקחת ירקות הביתה רוכשים סל משפחתי אחד המכיל עד עשרה קילוגרם במחיר של 35 שקלים וממלאים אותו בכל טוב. אל תשכחו כובעים ונעליים סגורות. הכתובת: דרך המוביל בצופית, בין השעות 9:00 עד 16:00.

הרצאה ובירה: ד"ר דני זאבי, חוקר גנטיקה יתארח להרצאה בטמפל בר בכפר סבא, בה יחשוף בפניכם כיצד ניתן ללמוד על העבר בעזרת הגנטיקה ואילו תגליות היסטוריות מדהימות היא מספקת לנו – מהאדם הקדמון, דרך היהודים, האימפריה המונגולית ועד כיבוש אמריקה על ידי האירופאים. נגלה גם איך הגנום שלנו יוכל להציל את האנושות מהכחדה בעתיד. ההרצאה בשעה 20:00 בטמפל בר קניון ג'י בכפר סבא.

סודות ההום סטיילינג: שרונה דושנסקי מזמינה אתכם ללמוד במשך שעה וחצי את כל הסודות לעיצוב הבית והלבשת הבית, בקורס מרתק בהנחייתה, החושף בפני הקהל את כל הסודות והטריקים שיהפכו כל חלל משעמם ונטול דמיון לסוחף מחמאות. הסדנה בשעה 17:00 בבית רייזל בכפר סבא, לפרטים נוספים: 058-687-8402.

חווית בוטיק: בוטיק חברות-חוויה מיד שניה, בניהולן של יוספה ומירב, פותח לכבודכן את המקום ואתן מוזמנות ליום שופינג רגוע. אז לפני או אחרי בחירת המועמד/ת והרשימה שלכן, מוזמנות לבחור ממיטב הקולקציה יד שניה המשובחת שלהן. הן מבטיחות מבצע מיוחד ליום זה. החל מהשעה 9:30, המעפילים 48, כפר סבא, לפרטים: 054-3040138.

אמריקה זה כאן: בקניון ערים יתקיים ביום שלישי יריד אמריקאי, הכולל תחנות הפעלה ומסיבת די.ג'יי. היריד יפעל בשעות 14:00-10:00 ובשעות 19:00-16:00, וכולל תחנות הפעלה מתנפחות, הסנוקר האנושי הגדול בעולם, תחנת כדורסל, תחנת הפעלה קליעה למטרה, משחקי ריצפה, איש קביים ומסיבת די.ג'יי בשיתוף פאפות כפר סבא. הפעילויות ייערכו ברחבת הכיכר של הקניון.

רעננה

כוכבות וקניות: ממפגש מעריצים עם כוכבי הרשת הגדולים ועד ליריד קניות משתלם – קניון רננים מזמין אתכם לנצל עד הסוף את החופש ביום השבתון, וליהנות משלל פעילויות לכל המשפחה. אז מה מחכה לכם ברננים? בשעה 12:00, יתקיים בקניון מפגש מעריצים עם כוכבות הרשת הפופולריות אור יעקב, טלי פרי ועמנואל לוי. במסגרת המפגש יצטלמו הכוכבות עם המעריצים, יחלקו חתימות ויענו על שאלות הקהל.

בנוסף, לאורך כל יום הבחירות חנויות הקניון יציעו הטבות ומבצעים וימכרו את סחורתם במחירים מוזלים ביריד שימוקם מחוץ לקניון. בנוסף לאירועי יום הבוחר, חברי מועדון קניון רננים יוכלו ליהנות מכניסה מוזלת אל מתחם פעלטון, מתחם הפעילות לקטנטנים הממוקם בקומה השנייה של הקניון ב-20 שקלים במקום ב-35. הפעילות בפעלטון תתקיים בין השעות 10:00-14:00, ומותאמת לילדים עד גיל שש.

הרצליה

בחפירות באפולוניה: ביום שלישי, בשעה 12:00, תוכלו ליהנות מהדרכה מיוחדת באתר החפירות בגן לאומי אפולוניה. בימים אלו ממש חופרים חפירה ארכאולוגית במתחם המבצר בגן הלאומי. המבקרים יוכלו להציץ בעבודת הארכיאולוג ולהבין מדוע חופרים, איך נראית חפירה ארכיאולוגית ובעיקר מה מצפים למצוא. ניתן להצטרף לסיור מיוחד בהדרכת חגי יוחנן, מנהל הגן הלאומי בעבר ומנהל החפירה הארכיאולוגית. בסיור תוכלו להיחשף למוכר ולידוע ולמה שאולי עוד עתיד להתגלות. משך ההדרכה כשעתיים, ללא עלות נוספת לדמי הכניסה לאתר.

רוי בוי מגיע לביקור: ביום הבחירות יתקיימו מספר פעילויות לילדים בקניון שבעת הכוכבים. בשעה 11:00 בבוקר, בקומה השנייה, יתקיים המופע של רוי בוי, מופע בידור מפתיע ומרתק שלוקח את הצופים להרפתקה בג'ונגל, כשרוי בוי מכיר לילדים חיות מיוחדות ואת נפלאות הטבע, החי והסביבה ובעיקר את עולם בעלי חיים הקסום והמרתק. בשעות 11:00 עד 16:00 יתקיימו בקומת הכניסה לקניון סדנאות להכנת סליים וסדנאות להכנת אותיות מבצק סוכר. בשעה 17:00 ובשעה 18:00 תתקיים בקומה השנייה סדנת בישול סטאר שף שבה יכינו עוגת גלידה. הכניסה לכל הפעילויות ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר