רפי סער
רפי סער

הולכים לסיבוב שני. המנצחים הגדולים של הערב: רפי סער ומרצ

המירוץ לראשות עיריית כפר סבא עדיין רחוק מלהסתיים, אבל המומנטום אצל רפי סער שגבר בפער ניכר על כל הטוענים לכתר. מסתמן: מרצ הסיעה הגדולה ביותר במועצה עם ארבעה מנדטים

פורסם בתאריך: 31.10.18 02:36

למרות שהמירוץ לראשות עיריית כפר סבא עדיין רחוק מלהסתיים ויתקיים סיבוב שני, רפי סער הוא ללא ספק המנצח הגדול של הערב, אחרי שגבר בפער ניכר על כל הטוענים לכתר, והיו הרבה כאלה. כך גם מרצ שהשיגה ככל הנראה ארבעה מושבים במועצת העיר.

במערכת בחירות עם שבעה מתמודדים לראשות העיר, סער גרף, אחרי ספירת רוב רובם של הקולות, כ-27 אחוזים מהקולות, כשאחריו סדבון עם 20 אחוזים, והשניים יתמודדו בעוד שבועיים (יום שלישי, 13.11) בסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה. הדר לביא, הפתעה בפני עצמה, הגיעה למקום השלישי עם כ-18 אחוזים. יובל לוי קיבל 14.8 אחוז, הרסגור הנדין 11. צרפתי (7 אחוז) ומירית שקד ברק (2.2 אחוז) סוגרים את הרשימה.

לפי תוצאות כמעט סופיות, שייתכן ועוד ישתנו, מרצ קיבלה ארבעה מנדטים, הרשימה של רפי סער שלושה, סיעת תנופה הדתית בראשות איתן צנעני שלושה, רשימתו של יוסי סדבון שלושה, הרשימה של הדר לביא שלושה, סיעת תפו"ח של יובל לוי עם שני מנדטים. עדי לוי סקופ מהשכונות הירוקות הצליחה כנראה להכנס למועצה עם מנדט אחד, וכך גם הליכוד וצביקה צרפתי עם מנדט אחד כל אחד.

"זה הישג חסר תקדים, מגיעה תודה לתושבים על התמיכה והאמון", אמר סער אמש, "זה יום שמבשר על מומנטם, על זה שכפר סבא רוצה אדם עם ניסיון שיוביל אותה. צר לי שיש סיבוב שני. ניסיתי למנוע את זה. ניסיתי להעביר את המסר בחודשיים האחרונים שחבל לבזבז קולות על מועמדים שהם רק בתחילת דרכם. כך או כך, אנחנו מאמינים שתושבי כפר סבא יבחרו נכון ובעוד שבועיים ננצח את הבחירות".

אתה מופתע מהתוצאות?

"אני לא מופתע ולא מאוכזב. הבעיה של מערכת הבחירות היתה עודף מועמדים, והבלבול שנצר בעקבות כמות המתמודדים. ידעתי שאהיה חזק, אבל חשבתי שאולי נוכל לסיים את זה בסיבוב הראשון".

מצד שני, התוצאות למועצת העיר לא כל כך מעודדות.

אני עדיין לא מעודכן. אבל כמו שאמרתי, היה פה פיצול חסר אחריות של הרבה מועמדים שהחליטו לרוץ מכל מיני סיבות. זו זכותם. זו מדינה דמוקרטית. אני בכל מקרה ניסיתי לעשות חיבורים. אבל גם עכשיו, ברגע שאבחר אחבק את כל מי שירצה להיות שותף לעשייה בעיר, ונוביל את העיר בצורה ממלכתית ומשתפת".

רפי סער וחברי רשימתו דני הרוש וד"ר אסנת ספורטה

רפי סער וחברי רשימתו דני הרוש וד"ר אסנת ספורטה, הלילה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כיבינימט כל האנשים שבוחרים כי הוא מהמפלגה שלהם במקום לחשוב על השינוי שהם רוצים בעיר
    גם סער וגם סדבון הם בעלי "ניסיון" ובעלי הניסיון שהיו עד היום בעיר רק עשו מה שטוב להם ולא לעיר או לתושבים

  2. ברוני פיינשטיין

    מעניין מי בוחר במרצ?כנראה תושבי השכונות הירוקות והדרים כי מרצ לא עושים כלום בשביל השכונות המזרחיות….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר