(צילום: קיטו מרום)
(צילום: קיטו מרום)

חוות דעת הורים על קיטו מרום: "אלו אנשים שאכפת להם מהילדים שלנו"

הורים רבים מתמודדים עם הקושי בלמצוא צהרון ברמה נאותה לילדיהם. לכן, חשוב לשמוע חוות דעת כנות על המקום בו אתם מפקידים את היקר לכם מכל. אחת מחברות הצהרונים הגדולות בארץ, היא חברת קיטו מרום, המפעילה רשת צהרונים בפריסה ארצית. לכתבה זו אספנו מספר חוות דעת על החברה מהורים שרשמו את ילדיהם לרשת

פורסם בתאריך: 4.6.23 10:58

אין דבר שיותר יקר לכם ההורים, מאשר הילדים שלכם. אתם תעשו הכל בשבילם, ואתם תרצו לדאוג להם למסגרת הכי טובה שיש. כאן מתחיל החשש של הורים רבים. האם אני שם את את הילד שלי במקום שדואג לו ולצרכיו? במקום קשוב ואכפתי לילד שלי? מקום שדואג לפעילויות מעשירות ומפתחות עבורו?

אם אתם דואגים לגבי נושאים אלו, אולי כדאי שתשמעו על רשת הצהרונים של קיטו מרום, הפועלת בעשרות רשויות מקומיות ומפעילה בשבילן את תוכנית "ניצנים" של משרד החינוך. החברה ידועה כמובילה בתחום הצהרונים, ועושה זאת בין היתר תוך מתן דגש על רמת הצוות המקצועי ורמת ההקשבה והאכפתיות – הן מבחינה פדגוגית לילדים והן בהקשבה להורים. החברה שמה לה על נס, לדאוג ולהעניק את המסגרת החינוכית הטובה ביותר לאלפי הילדים הנמצאים מדי יום בצהרונים המופעלים על ידה.

"קיטו מרום ידועה כמובילה ברמת הצהרונים שלה, ברמת הצוות המקצועי ורמת ההקשבה והאכפתיות" (צילום: קיטו מרום)

"קיטו מרום ידועה כמובילה ברמת הצהרונים שלה, ברמת הצוות המקצועי ורמת ההקשבה והאכפתיות" (צילום: קיטו מרום)

קיטו מרום, בראשות המנכ"ל שלה, אלי כסיף, דואגת באופן קבוע לקשר עם הורי הילדים הנמצאים בצהרונים, ומקפידה למשב את הפעילות באמצעות חוות דעת עדכנית וכנה מנקודת המבט שלהם. דרך המשוב מקבלת החברה פידבק על הנעשה בכלל ההיבטים ובפרט על תחושות הילדים. בנוסף החברה נמצאת בקשר תדיר עם נציגויות הורים על מנת לפתור בעיות ואתגרים, בין אם בהיבט התפעולי ובין אם בהיבט הפדגוגי. חברת קיטו מרום שואפת תמיד להקנות את חוויית הצהרון הטוב ביותר לילדים והורים כאחד.

חוות דעת על קיטו מרום: "פשוט מדהים"

"במילה אחת על הצהרון של קיטו מרום, פשוט מדהים", מתארת גליה מחריש, אמא לבת בצהרון, שסיפרה לנו על האינטראקציה שלה עם קיטו מרום ועל הרשמים שלה מהצהרון של בתה, בעיקר בכל הקשור לפעילויות וארוחות." הם קשובים להורים בכל פנייה, ושמים את טובת הילדים דבר ראשון בכל תחום. עושים איתן פעילויות יצירה מדהימות ומעשירות.

מה לגבי האוכל?

"האוכל שמגישים בצהרון עולה על כל הציפיות", אומרת גילה. "הבת שלי אוהבת יותר את האוכל של הצהרון מאת האוכל של הבית. הבת שלי נהנית ממש בצהרון בפעילות שם והיא לא רוצה לצאת. אם אני אני מגיעה מוקדם היא לא מוכנה לצאת עד שלא נגמרת הפעילות, עד כדי כך היא נהנית".

 

 

חוות דעת: "שם באמת הרגשתי שהתחיל הרומן שלי עם קיטו מרום"

קיטו מרום פועלת לדאוג שכל ילד וילד שבאחריותה יקבל מענה לצרכיו בזמן הצהרון. מדובר בין היתר על צוות חינוכי איכותי, מתקנים ראויים, ארוחות חמות ומזינות, תוכניות העשרה ופעילויות מגוונות. קיטו מרום דואגת גם לצוות החינוכי, בעזרת ייעוץ פדגוגי של החברה, לעובדות יש אוזן קשבת בכדי להתאים את תוכניות הצהרון לילדים ולתת מענה לכל אתגר חינוכי שיעלה.

אבא לילד מאזור השרון, מספר על החוויה שעבר עם הצהרון של קיטו מרום ועל הדגש והפעולה המהירה שהנהלת החברה עשתה על מנת לפתור בעיות שהתעוררו במהלך השנה. "בהתחלה, בשבוע הראשון של השנה היה בעיה עם האוכל בצהרון", מסר האב, שביקש להישאר בעילום שם. "קיטו מרום פעלו ופתרו את זה מאוד מהר, תוך ימים ספורים. לאחר מכן בחנוכה, הייתה בעיה שאשת צוות הייתה אמורה לעבור לצהרון אחר, מה שערער את כל המבנה החינוכי של הגן".

איך פתרתם את העניין?

"לאחר שיחה אחת עם אלי המנכ"ל", מספר האב. "ההנהלה של קיטו באו בעצמם לצהרון ונפגשו עם ההורים וניסו לפתור את הבעיה שנוצרה בעצמם ובמהירות. הם לא ויתרו, ונשארו איתנו בקשר והמשיכו לפעול עד שהם השיגו יציבות בכל הגנים מבחינת צוותים. שם באמת הרגשתי שהתחיל הרומן שלי עם קיטו מרום".

"הם לא ויתרו, ונשארו איתנו בקשר והמשיכו לפעול עד שהשיגו יציבות בכל הגנים" (צילום: קיטו מרום)

"הם לא ויתרו, ונשארו איתנו בקשר והמשיכו לפעול עד שהשיגו יציבות בכל הגנים" (צילום: קיטו מרום)

מה מייחד את קיטו מרום לעומת חברות צהרונים אחרות?

"זו חברה עם אצבע על הדופק. קיטו מרום פותרים הכל מהר, זה היתרון בחברה פרטית לעומת כזאת של העירייה. לדוגמה, הכל הם מחליפים מהר. לעומת העיריה. ברגע שיש תקלה או משהו בצהרון צריך החלפה או שיפור, אז יום למחרת זה כבר מתבצע אצל קיטו מרום, הם ממש מהירים וקשובים".

חוות דעת קיטו מרום: "יש מי שמקשיב ומטפל"

חברת קיטו מרום פועלת מזה 30 שנה בתחום החינוך. החברה מעניקה שירותי חינוך לרשויות המקומיות ומשרדים ממשלתיים. החברה ידועה ופועלת עם אוכלוסיות מגוונות ומתאימה את הצהרון והצוות החינוכי בהתאם לאפיון התלמידים במסגרת החינוכית.

"קיטו מרום ידועה כחברה שפועלת עם אוכלוסיות מגוונות" (צילום: קיטו מרום)

"קיטו מרום ידועה כחברה שפועלת עם אוכלוסיות מגוונות" (צילום: קיטו מרום)

"יש לי הרבה דברים טובים להגיד על קיטו מרום", מספרת מור מהוד השרון על החוויה שלה עם החברה. "בתחילת השנה היו אתגרים, אבל התחושה מהרגע הראשון הייתה שיש מי שמקשיב ומטפל. באמת מרגישים שמטפלים בכל בעיה מהר ורוצים לעשות הכי טוב שאפשר וכל הזמן מחפשים וחושבים מחוץ לקופסה. אלי הוא איש חינוך, הוא אוהב חינוך והוא באמת עושה הכל בשביל הילדים. איפה עוד תשמעו על מנכ"ל של חברה שמתעסק בשיבוץ בשטח של צוותי הצהרונים?".

מור מספרת על היחס והתקשורת עם קיטו מרום, "כל דבר שעולה,  נפתר בשיחה ובמהירות. עוד אוכל, עוד פעילויות, להכל הם קשובים . הם עושים הכל כדי שהילדים יהיו מרוצים. הילדה שלי פעם לא הייתה רוצה ללכת לצהרון. היום, היא לא רוצה ללכת מהצהרון הביתה. זה לדעתי מסכם הכל, טוב לילדה שלי בצהרון של קיטו מרום!".

"כל דבר שעולה,  נפתר בשיחה ובמהירות" (צילום: קיטו מרום)

"כל דבר שעולה,  נפתר בשיחה ובמהירות" (צילום: קיטו מרום)

לאחר ששמעתם את חוות הדעת על קיטו מרום, אנו מקווים כי תדעו לעשות את הבחירה הנכונה בשביל הילד שלכם כאשר אתם בוחרים צהרון עבורו. חשוב בכל מצב לעשות בדיקה בעצמכם ולא לפחד לבקש חוות דעת מהורים ואנשי צוות בצהרון הספציפי אליו אתם מתכננים לשלוח את היקר לכם מכל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר