הקמת מתחם הבדיקות של מכבי ברחוב התעש 27 בכפר סבא. צילום נורה פרל
הקמת מתחם הבדיקות של מכבי ברחוב התעש 27 בכפר סבא. צילום נורה פרל

מכבי פתחה מתחם לבדיקות קורונה בעיר. הכללית חזרה בה בגלל התנגדות של תושבים

קופ"ח מכבי היתה אמורה להקים את מתחם הבדיקות בשכונה הירוקה אך לבסוף נפתח המתחם באזור התעשייה. בתוך כך תושבים בשיכון ותיקים התלוננו, והכללית ויתרה על הקמת מתחם בדיקות בעיר

פורסם בתאריך: 7.4.20 18:19

לאחר שחזרו בהם מעריכת בדיקות בשכונה הירוקה בעקבות התנגדות התושבים, עיריית כפר סבא וקופת החולים מכבי הגיעו להסכמות באשר למיקום בדיקות הקורונה של הקופה בעיר, והללו יתבצעו בשטח פתוח ברחוב התעש 27 באזור התעשייה. אתמול (שני) החלו בקופת החולים להכין את המקום שנפתח כבר לפעילות. עם זאת, עובדים בסמוך באזור התעשייה אמרו לצומת השרון כי הם חוששים כעת להגיע לעבודה וייתכן שאף מקומות העבודה שלהם ייסגרו בעקבות זאת. בתוך כך, הודיעה קופת חולים כללית כי לא תקים מתחם בדיקות קורונה שהיה אמור לקום בשיכון ותיקים בעקבות התנגדות תושבי השכונה.

"אנחנו פותחים את המרפאה (של מכבי; א.א) באזור מרוחק ולא בסביבת מגורים", אומר ראש העירייה רפי סער לצומת השרון, "בן אדם יבוא עם האישורים הנדרשים להיבדק במקום עם גישה מיוחדת. בגלל שהמדינה נתנה את ההוראה מעכשיו לעכשיו שמותר ולא היה את הזמן להתארגן היטב אז הזיזו את המיקום מהשכונה הירוקה. אחרי הפסח ממילא כל הקופות יפתחו מרפאות בדיקה ברחבי העיר וזה בסדר".

"אני לא מצליחה להבין מדוע להצמיד לנו למבנים את חולי הקורונה האלה", אומרת נורה פרל, עובדת באזור התעשייה. "אנחנו מאוד חוששים והבוס שלי כבר שוקל לסגור את המקום. התקשרתי למוקד של עיריית כפר סבא ואמרו שלא יודעים על מה אני מדברת, בהמשך השיחה כבר הודתה המוקדנית שהם קיבלו כמה תלונות בנושא. אני מבינה למה הם הזיזו את זה לאזור התעשייה אבל זה פשוט נראה לי חלם לחסום רחוב, לעשות מתחם בפתח מקומות עבודה במקום לעשות את זה באחד משלושת החניונים שנמצאים כמה עשרות מטרים מכאן בשטחים פתוחים".

הקמת מתחם הבדיקות של מכבי ברחוב התעש 27 בכפר סבא. צילום נורה פרל

בקופת חולים מכבי אומרים בתגובה לתלונות כי המרחק בין המתחם למשרדי העובדים הוא הרבה יותר משני מטרים וממילא אין לעובדים באזור התעשייה ממה לחשוש משום שמדובר במתחם בדיקות שנעשה בדרייב אין מבלי לצאת מהרכבים ותוך שמירה על הוראות משרד הבריאות.

כאמור, גם קופת חולים כללית היתה אמורה לפתוח מתחם לבדיקות קורונה במרפאה עצמאית ברחוב שיבת ציון, אך חזרה בה. "מחוז שרון שומרון תכנן במסגרת זאת לפתוח מוקד בדיקות גם בכפר סבא בתיאום עם העירייה, אך לאור פניות בנושא של ועד שכונת וותיקים ופניה של תושבים למחוז, הוחלט בשלב זה לא לפתוח את המוקד לדגימות קורונה בעיר. אנו נמשיך לתת מענה למטופלי כללית ובמידה של צורך בבדיקת קורונה נפנה לחלופות בערים סמוכות או לבדיקה באמצעות מד"א".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע לא מאחדים כוחות כוחות כל הקופ"ח? למה כל קופה בנפרד.חלם

  2. רופא

    אין גבול לטמטום של התושבים. מה אתם חושבים שהוירוס קופץ מבית לבית ? אף אחד עוד לא נדבק אפילו מ 2 מטר באויר הפתוח. עוד מעט ידרשו שיוציאו את בית החולים מחוץ לעיר.
    אבל אם משרד הבריאות אוסר לרוץ בפארק אז לא רק התושבים מטומטמים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר