בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

נהג הסעות של גני ילדים נדבק בקורונה. גם רופאה במאיר נדבקה. עלה ל-20 מספר החולים בפועל בכפר סבא

העירייה הודיעה שעל כל הילדות והילדים שהיו בהסעה ביום שישי בבוקר להיכנס לבידוד. במאיר אומרים שהרופאה לא היתה בבית החולים מזה יותר משבוע. בתוך כך, סך כל הנדבקים בקורונה בכפר סבא עלה ל-91, חמישה יותר מאז יום שבת ו-11 יותר מאז יום חמישי

פורסם בתאריך: 22.6.20 17:05

עיריית כפר סבא הודיעה לפני שעה קלה שקיבלה היום (שני) דיווח לפי נהג הסעות קבוע של ילדי הגנים אורן ופנינה בעיר התגלה כמאומת לנגיף הקורונה. בהודעת העירייה נמסר שהנהג נכנס לבידוד החל מיום שישי, 19 ביוני, בשעות הצהריים, לאחר שהתבשר כי אשתו נדבקה בנגיף ונשלח מיד לביצוע בדיקה, שתוצאותיה הגיעו היום.

"הנהג לא ביצע את פיזור הילדים בהסעה בצהרי אותו היום", מסרה העירייה, "בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל באות ובאי בית גני הילדים שבאו במגע קרוב עם הנהג שנמצא מאומת לנגיף. לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע עם הנהג הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות/קופות החולים באשר לאופן בו עליו להתנהל, כאשר בשלב זה על כל הילדות והילדים שהיו בהסעה ביום שישי בבוקר להיכנס לבידוד ועל המשפחות לפנות לקופות החולים לצורך ביצוע בדיקות קורונה. באשר להמשך הלימודים בגן – נעדכנכם בהקדם האפשרי". עוד מסרה העירייה: "אנו פונים אליכם בבקשה כי לא תשלחו את ילדיכם הלומדים בגנים אלה לחוגים ולפעילויות אחרות, עד לסיום החקירה האפידימיולוגית ו/או קבלת הנחיות אחרות".

בנוסף, מבית החולים מאיר נמסר שרופאה באחת ממחלקות האשפוז בבית החולים, שלא שהתה בבית החולים למעלה משבוע, נבדקה ונמצאה חיובית לקורונה. "המקרה נחקר ומדווח כנדרש למשרד הבריאות ומתבצעות חקירות אפדימיולוגיות בהתאם", נמסר מבית החולים.

בתוך כך, מספר החולים בפועל בכפר סבא עלה, נכון להיום (שני), ל-20, לעומת 15 בשבת ו-11 לפני שבוע בדיוק, ביום שני שעבר. סך כל הנדבקים בקורונה בכפר סבא, נכון להיום, עומד על 91, חמישה יותר מאז יום שבת ו-11 יותר מאז יום חמישי שעבר.

מספר המחלימים 67, בדומה לימים האחרונים. עלייה נוספת נרשמה במספר התושבים שנמצאים בבידוד, 219 לעומת 208 בשבת ו-148 ביום חמישי. עד כה נפטרו בכפר סבא ארבעה חולים מקורונה.

היום הודיעה העירייה כי תלמיד נוסף בשכבת ב' בבית הספר סורקיס נדבק בקורונה, כמו גם מובילת הצהרון בשכבת ב' בבית הספר. התלמיד, הודיעה העירייה, השתתף בחוגי כדורסל וכדורגל בשעות אחר הצהריים, וילדי הצהרון כולם, שבאו במגע עם מובילת הצהרון, נכנסו לבידוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלום ימין כפר סבא

    כבר אמרנו מזמן שהבעיה היא עם מוסדות החינוך, כי עד עכשיו רוב ההדבקות לא הגיעו מהחופים או מהחתונות אלא מבתי הספר והגנים. משהו בפוליטיקה העקומה של ארגוני המורים והגננות פועל לרעת הציבור בארץ. גם כשמדובר בפתיחת שנת הלימודים או בסגירת המוסדות בגלל סיבות כמו קורונה, תמיד יש שם ויכוחים על כסף וכבוד. ראשי הוועדים מתאימים יותר להיות בראש מפעל בלוקים או ארגון נהגי משאיות ולא חינוך. בסופו של דבר אנחנו נפגעים מכל זה. מה חשבתם לעצמכם ? שמוסדות החינוך ימשיכו כרגיל ולא תהיינה הדבקויות ? נו באמת.

  2. ניסוי בתי הספר הצליח - אכן נדבקים

    המורים אמרו שהכללים בעייתיים ולא ניתן לעמוד בהם וזה מסוכן. ההורים הם שלחצו לחזור. אם מאשימים לפחות נדבוק בעובדות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר