בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

חולי קורונה היו ברמי לוי ובקניון ערים, עלייה נוספת במספר הנדבקים בכפר סבא

מספר החולים בפועל בכפר סבא עלה ל-23, לעומת 20 אתמול. זאת לא כולל חלק מהתלמידים בבית הספר היסודי סורקיס שרק היום התגלה שנדבקו בקורונה

פורסם בתאריך: 23.6.20 18:39

לפי דיווח של משרד הבריאות מהיום (שלישי) חולה קורונה היה בסניף המרכול רמי לוי, שברחוב גלגלי הפלדה 5 באזור התעשיה בכפר סבא. החולה היה במקום ביום שישי, 19 ביוני, בשעות 9:30-9:00. עוד דיווח משרד הבריאות שחולי קורונה היו בשבוע שעבר בקניון ערים בכפר סבא בשני תאריכים שונים: ביום שני, 15 ביוני, בשעות 18:00-17:00 בחנויות TOYA ושעת סיפור, וביום שלישי, 16 ביוני, בשעות 18:00-16:30, בחנויות ברשקה ופוקס.

בתוך כך, מספר החולים בפועל בכפר סבא עלה, נכון להיום (שלישי), ל-23, לעומת 20 אתמול. זאת לא כולל חלק מהתלמידים בבית הספר היסודי סורקיס שרק היום התגלה שנדבקו בקורונה. עד כה נדבקו בבית הספר שבעה תלמידי שכבת ב', וסייעת אחת בצהרון.

סך כל הנדבקים בקורונה בכפר סבא עומד נכון להיום על 94, לעומת 91 היום, שלושה יותר מאתמול. מספר המחלימים 67, בדומה לימים האחרונים. עד כה נפטרו בכפר סבא ארבעה חולים מקורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון כהן

    מה אני לא מצליח להבין מה אנשים לא רוצים להבין ימח שמם מה נהיו קמיקזות מה אלה שרוצים להרוג אנשים חפים מפשע שבו בבית ינבלות זומבים שכמוכםאין לכם מה לעשות לכו למדבר ותהידו מהעולם למה להרוג אנשים חפים מפשע כל אחד שחולה מדביק עוד עשרות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר