בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר
בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר

עלה לשבעה מספר תלמידי סורקיס שנדבקו בקורונה. העירייה: "ממליצים לכל התלמידים להיכנס לבידוד"

כל התלמידים שנדבקו עד כה הם משכבת ב' של בית הספר, שנותר סגור מאז יום ראשון. מהעירייה נמסר שראש העירייה מקדם ביצוע בדיקות קורונה לכל תלמידי בית הספר

פורסם בתאריך: 23.6.20 07:19

עלה לשבעה מספר תלמידי שכבת ב' בבית הספר סורקיס בכפר סבא שנדבקו בקורונה. נדבקת נוספת בבית הספר היא מובילת אחד הצהרונים הפועלים בסורקיס.

בהודעה שפרסמה היום (שלישי) העירייה נכתב כי "שתי תלמידות ותלמיד נוספים מאותה שכבה נמצאו מאומתים לנגיף הקורונה. התלמידה, שלא הייתה בבית הספר מאז יום רביעי, 17 ביוני, ביצעה בדיקת קורונה יזומה בהחלטת משפחתה ותוצאות הבדיקה התקבלו אמש. התלמידה שהתה בביתה מאז יום ביצוע הבדיקה ולא לקחה חלק בחוגים או פעילויות אחרות. באשר לתלמיד, שתוצאות בדיקתו התקבלו היום, התלמיד השתתף בחוג מיומנויות חברתיות המתקיים בבית הספר בן גוריון בימי שני בשעות 18:15-17:15 ובחוג פלאי מדע בצהרון בית הספר, שכבר נסגר החל מיום ראשון השבוע. התלמידה השלישית לא היתה בחוגים או בפעילויות אחרות". מהעירייה נמסר עוד: "אנו ממליצים כי בשלב זה, ועד לקבלת הנחיות אחרות, כל ילדות וילדי בית הספר ייכנסו לבידוד".


חולי קורונה היו ברמי לוי ובקניון ערים, עלייה נוספת במספר הנדבקים בכפר סבא


מהעירייה נמסר גם שראש העירייה רפי סער מקדם ביצוע בדיקות קורונה לכל תלמידות ותלמידי בית הספר, וכאמור המליץ להורי התלמידים כי ילדיהם ייכנסו לבידוד, כמשנה זהירות. העירייה מסרה שסער שוחח מספר פעמים עם סגן שר הבריאות, יואב קיש, על מנת לקדם את הנושא בדחיפות האפשרית. סער: "אנו נמצאים בקשר שוטף עם משרדי הממשלה והגורמים הרלוונטיים. כבר עם היוודע דבר התלמידה הראשונה שנמצאה מאומתת, סגרנו את בית הספר ועדכנו את כלל ההורים. אנו ממליצים כעת לכלל הורי בית הספר להכניס את ילדיהם לבידוד ולהימנע מלשלוח אותם למסגרות. במקביל, אנו מתגברים את ההסברה האכיפה בנושא, למען הבריאות של כולנו. אנו עוקבים בדאגה אחר העלייה בשיעור ההדבקה בכל הארץ, ובכלל זה בעירנו, ואני מזכיר לכולם כי מוטלת עלינו האחריות לשמור על ההנחיות, ביניהן חובת עטיית מסכת במרחב הציבורי, שמירת מרחק והקפדה על היגיינה".

אתמול הודיעה העירייה כי תלמיד נוסף משכבה ב' בבית הספר סורקיס התגלה כחולה בקורונה. בית הספר נסגר החל מיום ראשון השבוע בעקבות דיווחים על שני תלמידים שחלו קודם לכן, האחת התגלתה בשבת האחרונה והשני, המתאמן אחר הצהריים בחוג כדורגל של הפועל כפר סבא בבית הספר ש"י עגנון ובחוג כדורסל בסורקיס, אתמול בבוקר. בנוסף נודע, כאמור, שגם מובילת אחד מצהרוני בית הספר נדבקה בנגיף.

בהנהגת ההורים הבית הספרית מפעילים לחץ על הגורמים הרלוונטיים, ובעיקר על משרד הבריאות, לאפשר בדיקות קורונה לכל תלמידי בית הספר. "אנחנו עובדים על זה בסיוע רב של העירייה ומאמינים בצורך של זה ובחשיבות הרבה של הבדיקות", אומרת יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, מאיה גולדברג, "אנחנו משתדלים שלא לייצר לחץ ולפעול בקור רוח. הנהגת ההורים עומדת בקשר רציף עם העירייה בכלל ועם ראש העיר בפרט וכן עם משרד הבריאות וקופות החולים במטרה לייצר דיגום מהיר ואפקטיבי של ילדי בית ספר סורקיס ולאתר תחלואת קורונה ככל שזו קיימת. אנו פועלים בשקיפות מלאה מול הורי בית הספר ונעדכן בכל התפתחות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר