רחוב ויצמן. צילום דודו בכר
רחוב ויצמן. צילום דודו בכר

כפר סבא הפכה לעיר כתומה, ויכולה להיות לכך משמעות מבחינת החזרה ללימודים

ציון הרמזור של כפר סבא עומד נכון להיום על 5.6. אם כפר סבא תוגדר עיר כתומה על ידי הממשלה ביום רביעי, שכבות ה'-י"ב לא יוכלו להפתח במהלך השבוע הבא

פורסם בתאריך: 14.12.20 13:04

ציון הרמזור של כפר סבא עומד נכון להיום (שני) על 5.6, והיא הפכה לעיר כתומה. מודל הרמזור של משרד הבריאות מגדיר יישובים ברחבי הארץ לפי רמת התחלואה בקורונה ביישוב, ועיר כתומה מוגדרת ככזו שקיבלה את הציון שבין 5.5 ל-7.

נציין שלפי החלטת הממשלה, המתקבלת אחת לשבוע בימי רביעי, כפר סבא עדיין מוגדרת צהובה. עוד נציין שלפי החלטת קבינט הקורונה פתיחת מערכת החינוך עבור כיתות ה' עד י"ב תבוצע בהתאמה לצבעי הרמזור, כך ששכבות אלה יוכלו להיפתח רק ביישובים בצבעים ירוק וצהוב. המשמעות: אם כפר סבא תוגדר עיר כתומה על ידי הממשלה ביום רביעי, שכבות ה'-י"ב לא יוכלו להפתח במהלך השבוע הבא והלימודים יתבצעו מרחוק.

כפר סבא, נזכיר, הפכה מירוקה לצהובה ב-6 בדצמבר, אז היו מספר החולים הפעילים בעיר 51. היום מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 114, פחות מאתמול אז עמד המספר על 122. עוד לפי הנתונים שפרסם היום משרד הבריאות, שיעור הבדיקות החיוביות בכפר סבא עומד על שני אחוז מתוך סך הבדיקות, בדומה לאתמול, ובממוצע יש בעיר 8.7 חולים לכל 10,000 תושבים, לעומת 8.5 אתמול. עוד לפי הנתונים, ביחס לשבוע שעבר חלה בעיר עלייה של 120 אחוזים במספר החולים המאומתים בעיר.

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא פועלת באופן קבוע מאז פרוץ משבר הקורונה ומגבירה את מאמציה בהתאם למצב התחלואה. עם הגדרתנו כעיר צהובה, פעלנו לתגבור האכיפה וההסברה, בנוגע לחשיבות שמירת הנחיות הממשלה. לצערנו, מגמת העלייה בתחלואה שאנו רואים בכל הארץ לא פוסחת עלינו.
העירייה פועלת מול פיקוד העורף, על מנת להרחיב את מתחמי הבדיקות בעיר, ומפעילה יחד עם פיקוד העורף ניידות בדיקה העוברות בין שכונות ואזורים שונים בעיר. נמשיך לפעול להורדת שיעור התחלואה בעיר וחזרה להגדרת עיר ירוקה לפי מודל הרמזור".

מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 17,691, 383 יותר מחצות. 383 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 100. מספר הנפטרים המצטבר עומד על 3,003.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבעיה היא הקניונים בכפר סבא, שם יש מקדם הדבקה גבוה. רם הקניונים היו סגורים, המצב לא היה כך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר