היערכות למבצע החיסונים של קופת החולים כללית. צילום באדיבות אבי כהן

החיסון כבר כאן: איפה יכולים מבוטחי קופות החולים השונות מהשרון להתחסן נגד קורונה?

הראשונים שיוזמנו לקבל חיסון הם בני 60 ומעלה. לא כל קופות החולים מפעילות כאן מתחמי חיסון וחלק מהמבוטחים יאלצו לנסוע לתל אביב או לנתניה

פורסם בתאריך: 20.12.20 12:02

קופות החולים נערכות להתחלת מבצע חיסוני הקורונה בקרב הציבור הרחב, גם באזור השרון. היום נפתח בבית חיל האוויר בהרצליה מוקד מתן החיסונים של קופת החולים מכבי, ובשלב זה מתחסנים בו רק הצוותים הרפואיים של הקופה. גם ראש "מגן ישראל", פרופ' נחמן אש, התחסן הבוקר במתחם. בימים הקרובים אמורים להיות מוזמנים למקום לקבלת החיסון גם מבוטחי הקופה, מכל אזור השרון, תחילה כאלה שהם בני 60 ויותר. פרטים מדוייקים ימסרו בהמשך.

קופת חולים כללית פותחת מחר (שני) מוקדי חיסונים במרפאת שועלי שברחוב אליעזר יפה 8 ברעננה ובמרפאת עיר ימים בנתניה. יוזמנו אליהן לקבלת חיסון לקורונה מבוטחי הקופה מכל האזור, גם כאן יוזמנו תחילה מבוטחים בני 60 ומעלה. את ההתחסנות ברעננה יפתחו בשעה 12:30 מנהל המחוז ד"ר ארז ליבל, המנהלת הרפואית של המחוז ד"ר שרון קמה יחד עם צוות מינהלת שרון וצוות המרפאה. החל מהשעה 13:00 יתחסנו צוותים רפואיים ומטופלים שזימנו תור.

תושבי השרון המבוטחים בקופת החולים מאוחדת יכולים להתחסן, החל ממחר (שני), במוקדי החיסונים שפתחה הקופה בתל אביב או בנתניה. תושבי השרון המבוטחים בקופת החולים לאומית יוכלו להגיע למתחם החיסונים המרכזי שתפתח הקופה בגני התערוכה בתל אביב ביום ראשון הבא.

בתוך כך, היום בשעה 13:00 יפתח בבית החולים מאיר מוקד חיסונים עבור הצוותים הרפואיים. בין המתחסנים הראשונים מנהל מרכז רפואי מאיר, ד"ר ירון מושקט, הנהלת בית החולים ומנהלי המחלקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר