בנימין נתניהו אחרי הניצחון בבחירות. צילום תומר אפלבאום
בנימין נתניהו אחרי הניצחון בבחירות. צילום תומר אפלבאום

ניצחון שלא היה ולא יהיה | הטור של חנה בית הלחמי

השקרנים נשארו שקרנים, משרדי הממשלה נשארו משותקים, העניים נהיו עניים יותר, החולים נהיו חולים יותר. תתעוררו, עם ישראל

פורסם בתאריך: 5.3.20 11:06

שקר הניצחון המזהיר של הימין בבחירות, לא מפתיע אותי. לאחר חגיגת ניצחון מתוקשרת, מסתבר ששוב גרר אותנו ביבי לבחירות, כדי ששוב הוא יפסיד בהם, ושוב ישקר לציבור כאילו ניצח. האיש המואשם בפלילים, עם העוזר האישי שכבר הורשע בהטרדה מינית וחשף לאחרונה את אסטרטגיית השנאה, הגזענות נגד מצביעיו שלו והשיסוי של ביבי ומטהו, עם שר בריאות שעוסק בחריצות בהגנה על עברייני מין ופדופילים מהמגזר, עם שר נוסף שכבר ישב בכלא על שחיתות ויש מצב שהוא בדרך חזרה לשם, עם ח”כים שחלקם מושחתים עד העצם עם שק שרצים וכתבי אישום על גבם, מחנה שבכיריו נזקקים לחסינות ושעושק את העם כבר למעלה מעשור – המחנה הזה והעומד בראשו מייצרים כעת מצג שווא של ניצחון.

הלכה למעשה, הם השתמשו בכסף ובזכויות הבסיסיות שלנו כדי להפסיד שוב, הפסד צפוי וידוע מראש. מי שמושחתים באמת, הכל כשר בעיניהם כדי להיחלץ מדין. מפת הגושים כבר מצטיירת בבירור: במקרה הטוב ביותר עבורם, השיגו תיקו. יש מצב שיצליחו לקמבן ממשלה זמנית רעועה שתתרסק במהרה על ראשינו, ויש מצב שאנחנו בדרך לסבב בחירות רביעי. השקרנים נשארו שקרנים, משרדי הממשלה נשארו משותקים ונטולי תקציב מאושר (בהיעדר ממשלה וכנסת שיאשרו אותו), תכניות חיוניות בתחומים של בריאות, בטחון, חינוך ורווחה מוקפאות, העניים נהיו עניים יותר, החולים נהיו חולים יותר, המסדרון בבתי החולים מפוצץ (או שאו-טו-טו יהיה), וביבי והליכוד שופכים שמפניה ורודה כמים, על ניצחון שלא היה ולא יהיה.

עושה רושם שהיחס האינסטרומנטלי שלהם למדינה הוא בבחינת “תמות נפשי עם פלישתים”. אין לי אלא לקוות, שלאחר ספירת הקולות במעטפות הכפולות וסירוב של ליברמן להצטרף לימין-חרדים, בבחירות הבאות יתפכחו חלק מהמצביעים האוטומטיים של הימין ויצביעו נגד השחיתות והרוע. זה כבר מזמן לא ימין ושמאל. זה כבר מזמן הישרים והטובים נגד המושחתים והרעים. תתעוררו, עם ישראל.

ויש גם מנצחים גדולים – הרשימה המשותפת הערבית, שחיזקה את כוחה משמעותית. בעיקר בזכות ביבי וההסתה הדוחה שלו, שהוציאה רבבות אדישים במגזר ערבי אל הקלפיות. הערבים באמת נהרו, כי הם יודעים טוב יותר מאדישי תל אביב והשרון ששוב נשארו בבית, שלהצביע פירושו להשפיע ואי הצבעה פירושה תמיכה בשחיתות, בגזענות ובשיסוי. ולא רק הם, גם מאוכזבים רבים של העבודה מרצ זזו הפעם למשותפת. כי כפי שביבי מסרב לדעוך אל השקיעה הפוליטית, כך גם מרצ והעבודה. הם אמנם פאתטיים, קטנים ושוליים, ואמנם הצבעתי להם בלית ברירה, אבל ייטיבו לעשות אם ייגשו לבית המשפט לבקש פירוק מרצון של שתי המפלגות, ויאפשרו בכך לשמאל בישראל להקים לעצמו בית חדש ובריא יותר.

אז לפני שאני ניגשת לדבר אתכם/ן על הקורונה, הנה סיכום קצר: ביבי הפסיד את הבחירות, הימין הפסיד את הבחירות, השמאל הפסיד את הבחירות, כחול לבן שמרו על כוחם, גוש המרכז-שמאל בכללו ניצח, המשותפת ניצחה. כל מי שמספר/ת לכם/ן משהו אחר – משקר/ת.

ולקורונה. יום לאחר הבחירות פגש ביבי את האלוף אברהם חליוה, שחזר מאיטליה. לאחר הפגישה, הסתבר שעל חליוה להכנס להסגר מחשש שנדבק בקורונה. טיפ: עשו לעצמכם/ן טובה, גם אם אתם/ן ליכודניקים שרופים, ובשבועיים הקרובים, כשביבי יורק מילים מהפודיום בלהט, תתרחקו. למרות שבפרסומים נאמר ש”ביבי לא לוחץ ידיים” (לא שאני מופתעת שהוא כזה) וישב שני מטר מהאלוף, זכרו שלקורונה יש הישרדות יוצאת דופן על משטחים וטווח יריקת תרסיסי הרוק שלנו בדיבור הוא שלושה מטר לפחות.

הפיאסקו הזה, של א/נשים שמפזרים טוב טוב את הנגיף לפני שמוכנסים להסגר, אינו בלעדי לאלופי צה”ל. חברה מספרת על מכרה משותפת בהסגר בית, עם בעלה וילדיה שמסתובבים חופשי. חיילת שבקרה במרפאה צה”לית בעת שביקרה שם חיילת אחרת שאובחנה בקורונה, הוכנסה להסגר שישה (6!) ימים אחרי. בימים הללו, פגשה עשרות או אף מאות א/נשים. ההסגר הוא כמובן הסגר בית, כי חשוב לוודא שההורים יעבירו את הנגיף מדי בוקר לחברים שלהם/ן בעבודה. מצד אחד, אנחנו נחשפים/ות לתמונות היסטריות של א/נשים במדי חלל, ומצד שני לתור של עשרות מבודדי קורונה עומד באמצע העיר וממתין שיתקנו תקלה מטופשת בקלפי הייעודי שנפתח עבורם/ן.

בסופו של דבר, ילקו כנראה כ-70 אחוז מהעולם בקורונה. הרשויות פשוט מוודאות שהפיזור יהיה יעיל. ושנהיה בריאים וחזקים, כדי להגיע להצביע בבחירות הרביעיות שמחכות לנו מעבר לסיבוב.

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי

חנה בית הלחמי היא יועצת אסטרטגית, פעילה קהילתית וחברתית, מנחה ומאמנת, וממנהלות קבוצת חמ"ל הורים לחיילות וחיילים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ראובן

    הימין
    מודה לך על השיפוט הנאור שלך.
    רוחי מבלרג'עה .

  2. הורים של חיילות/ים שהתגייסו לא מזמן

    לא ברור חמה את חושבת שאת דוברת של מישהו ולא אתייחס לדעותייל הכאילו חכמות והן ממש לא אנשי הימין לא פחות חכמים ממך והדמוקרטיה ניצחה. ביבי ישר יותר מכל שמאלן ממוצע. מעבר חזה אתמול דיברת בחדשות ואמרת שאת שמחה שהבן או הבת שלך (לא יודע אם יש לך בן או בת משרתים) זאת מרוצה שהם בבסיס בטוחים.אנחנו נלחמים שישחררו אותם קצת הבייתה לאחר שהתגייסו לקרבי וחמש שבתות לא יצאו מאד קשה למי שרק התגייס ואת אומרת דיעה הפוכה מרצון ההורים בחדשות באיזו זכות???? מי שם אותך לפה להורים ???חסרת אחריות ממש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר