צילומים אמיל סלמן, דורון גולן, אייל טואג

"פחות שנאת חינם יותר אהבה ועזרה הדדית": ומה אתם מאחלים למדינה לשנה החדשה?

שאלה אחת בשבוע לפרלמנט של כפר סבא. והפעם: מה אתם מאחלים למדינה לשנה החדשה?

פורסם בתאריך: 1.10.19 18:49

אמיר כהנא

אמיר כהנא

"לקראת השנה החדשה אני מאחל למדינה שנה של הרבה טוב, שנה של עשייה והתקדמות. יש פה אנשים נהדרים מכל הצבעים וזה יתרון גדול בעיני. אני מאחל שנוריד את רמת הגזענות, כולנו אנשים, כולנו פה לזמן קצוב. לא צריך לעשות מאיתנו יותר ממה שאנחנו ולא פחות. חשוב לזכור תמיד שהאדם הזר לידינו הוא בדיוק כמונו, עם אותן שאיפות בגדול לחיים טובים לו ולמשפחתו. חיה ותן לחיות זו קלישאה נכונה, וכנ"ל אהבת לרעך כמוך כנ"ל. בואו ניישם אותן". (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל)

 

הלן שי

"אני מאחלת למדינה שממשלה חדשה, ראויה וטובה תקום בהקדם האפשרי. המצב של אי הוודאות פוגע באזרחים. שהממשלה שתקום תשים בראש סדר העדיפויות טיפול במגזרים החלשים והקצאת משאבים לחינוך, רווחה וסיעוד. אני מאחלת גם סובלנות בין הפלגים וחתירה לשלום". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור)

 

אורי נגר

"ראש השנה היהודי , א' בתשרי, טומן בחובו את אותיות המילה 'בראשית', ולא בכדי. האותיות הללו באות ואומרות לנו: מתחילים מחדש. בשנה החולפת ידענו רגעים קשים, מחלוקות ושנאה, התמודדנו עם התקפות טרור מבית ומחוץ ושוב למדנו –שקיומנו כאן על אדמת הארץ הזו אינו מובן מאליו. אבל לצד זאת, חווינו גם ישראל איתנה וחזקה, ישראל אמיצה ונחושה, לא מוותרת, אופטימית. אני מאחל למדינה שנה טובה, שנה של הידברות ושל שיח, של תקווה והגשמה, שנה שקטה, שנה של סבלנות ושל סובלנות, שנדע לקבל את האחר, שנה שבה נציב אתגרים חדשים ונוכל להם ונעשה אותם יחד, כעם אחד מאוחד ולא מפולג. (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"אני מאחל למדינה שיבוא הקץ על השחיתות, הגניבות, הפשע והאלימות, בעיקר כאשר אין בישראל משטרה ראויה ואפילו אין מפכ"ל למשטרה. המדינה מתמודדת היטב מול אויבים מבחוץ ומתקשה להתמודד עם הפשעים בישראל שפוגעים בכל חלקה טובה. חשוב ביותר שהדמוקרטיה בישראל תושרש, תפעל ותחייה בכל המפלגות בישראל, כולל יהודים ומיעוטים, כולל בקרב נשים, ויבוא הקץ לשלטון דיקטטורי שפוגע קשה בחלקים רחבים בישראל מבלי שנראה את האור בקצה המנהרה. (דב עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

"שתהיה שנה שקטה, שנדע להסתדר אחד עם השני, פחות שנאת חינם יותר אהבה ועזרה הדדית". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שארלי פ"

    שכל החברה ירדו מהפוזה המכוערת שלהם והכל יתחיל להראות אחרת כי איך שכולם מתנהגים היום זה נראה מגעיל ואפילו הרבה יותר מזה!! קצת חומר למחשבה פחחח להתעורררר!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר