עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

כפר סבא פותחת את שנת 2018 בלי תקציב מאושר

אם המועצה לא תאשר את התקציב בתוך שלושה חודשים היא תפוזר. בינתיים רשאית העירייה להוציא מדי חודש אחד חלקי 12 מהתקציב הקודם

פורסם בתאריך: 31.12.17 14:48

עיריית כפר סבא תתחיל את שנת 2018 בלי תקציב עירוני מאושר. לפי פקודת העיריות, העירייה תוכל להשתמש מדי חודש בסכום השווה לאחד חלקי 12 מתקציב 2017 (766 מיליון שקלים) לצורך ניהולה השוטף של העיר, עד לאישור תקציב חדש. לפי התקנות, אם המועצה לא תאשר את התקציב בתוך שלושה חודשים מתחילת השנה, היא תפוזר. שר הפנים יוכל לקבוע אם גם ראש העירייה יסיים את כהונתו.

נזכיר שישיבת מועצת העיר לאישור התקציב העירוני לשנת 2018, שנקבעה ל-21 בדצמבר, נדחתה בעקבות בקשת 12 חברי מועצה,  רובם דווקא מהקואליציה. אלה טענו כי לא התקיים איתם כלל משא ומתן על התקציב, שלטענתם "הוכתב מלמעלה". ישיבה חדשה לא נקבעה מעולם.

היום (א') בשעה 18:00, היתה אמורה להתקיים ישיבת ועדת כספים, אך מנכ"לית העירייה אושרת גני גונן הודיעה לחברי הוועדה כי הישיבה מבוטלת.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מדובר בתקציב טוב וראוי המביא לידי ביטוי את המשימות הרבות הניצבות בפני העירייה והעיר בשנה הקרובה. כל הערה ובקשה לתיקון ושינוי יבחנו ויבדקו בכובד ראש. אנו בטוחים שחברי מועצת העיר יגלו אחריות ציבורית ויצביעו בעד התקציב וזאת כדי שהשירות לציבור לא יפגע בשנה זו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נויה

    דורשת דחוף לדאוג לניכוז ברחוב טירת צבי לפני הסופה בכפר ס בא סבלנו מספיק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר