אושרת גני גונן ויהודה בן חמו. צילומים רמי זרנגר
אושרת גני גונן ויהודה בן חמו. צילומים רמי זרנגר

דף נייר בכתב ידה של המנכ"לית מסעיר את עיריית כפר סבא

רישומים בכתב ידה של המנכ"לית עם מילים כמו "הדחה במועצה", ו"הדחה מדירקטוריון" הועברו לצומת השרון. בסביבת גני גונן אמרו: "אלה בסך הכל שירבוטים בעקבות פניות של חברי מועצה שביקשו חוו"ד של היועץ המשפטי, מישהו מנסה לסכסך"

פורסם בתאריך: 17.1.18 11:37

רישומים בכתב ידה של מנכ"לית העירייה אושרת גני גונן, ושהועברו לידי צומת השרון, מעוררים סערה בעירייה. במסמך שנחזה כטיוטה של תרשומות שונות בכתב יד, צוינו בין השאר מספר תפקידים של ראש העירייה, יהודה בן חמו, כשלידם נכתבה המילה "הדחה". בסביבתה של גני גונן הסבירו שמדובר בשירבוטים שעשתה במסגרת עבודתה, בעקבות פניות של חברי מועצה שביקשו חוו"ד של היועץ המשפטי. עוד אמרו בסביבתה של המנכ"לית כי היא שוקלת להגיש תלונה במשטרה בדבר גניבת מסמכים.

במסמך (ראו תמונה), בדברים שנרשמו בכתב ידה של גני גונן, מסומנות בכוכביות המילים "הדחה מדירקטוריון" ו"הדחה במועצה". כמו כן נכתב "זקן חברי המועצה עמירם מילר לניהול ישיבת הדחה", וכן נכתב "משרד המשפטים", "פרקליטות" ו"בדיקת פסיקה בנושא".

עוד נכתב: "1 – שלילת זכויות סגן וממלא מקום ראש העיר ולאחר מכן בחירות מחדש במועצת העיר…ללא שת"פ מרה"ע", "2 – יו"ר דירקטוריון חכ"ל (החברה הכלכלית) בישיבה שלא מן המניין..".

בנוסף, במסמך נכתבה רשימה של 19 חברי מועצת עיריית כפר סבא. ליד רובם מסומן "וי", פרט לחברי המועצה מסיעתו של בן חמו, וחבר המועצה שמעון פרץ מש"ס. יש שיסבירו כי ייתכן וזוהי רשימה של חברי מועצה העשויים לתמוך בהדחת ראש העירייה.

הרישומים בכתב ידה של המנכ"לית

הרישומים בכתב ידה של המנכ"לית

בסביבתה של גני גונן אמרו: "אין כאן סיפור, אין כאן כלום. מי שהעביר את המסמך מנסה לסכסך כאן ולחבל. היא שוחחה עם חברי מועצה ושרבטה סדר פעולות במחברת כדי לזכור להעביר הלאה, אם זה ליועץ המשפטי לעירייה ואם למישהו אחר. אם חבר מועצה למשל אומר לה – 'אני רוצה להדיח את ראש העיר ומבקש לבדוק מול היועץ המשפטי'- היא מעבירה הלאה. היא פשוט עושה את העבודה שלה".

אושרת גני גונן. צילום רמי זרינגר

אושרת גני גונן: "צר לי כי יש מישהו שמנסה לחבל בעבודת העירייה". צילום רמי זרינגר

תגובת גני גונן: "במשך 21 שנות עבודתי בעיריית כפר סבא פעלתי כמשרתת ציבור למען תושבי העיר ועשיתי זאת באהבה, חדוות עשייה ואמונה מלאה. צר לי כי יש מי שמנסה לחבל בעיריית כפר סבא, עובדיה ומנהליה. כדרכי, אמשיך לפעול בצורה מקצועית ועניינית למען הציבור".

חברת המועצה רויטלן לן כהן היא שהגישה את הבקשה להדיח את בן חמו מראשות דירקטוריון החברה הכלכלית. לן כהן בתגובה: "היוזמה להדחת ראש העיר מכהונתו וכן היוזמה להדחתו מדירקטוריון החברה הכלכלית הן יוזמות שלי שאני יזמתי וקידמתי. לא שוחחתי עם אשרת או כל עובד עיריה אחר בעניינים אלו לא במישרין ולא בעקיפין. יתרה מכך, אשרת נחשפה למכתב ההדחה מראשות הדירקטוריון של החברה הכלכלית, רק לאחר שהגשתי את הבקשה לכינוס ישיבה. לבקשה השנייה טרם נחשפה כלל".

חבר המועצה ממרצ שבאופוזיציה עילאי הרסגור הנדין מסר בתגובה: "ראיתי את המסמך המדובר. מאחר ושאלתי את אושרת לגבי נושאים משפטיים הקשורים לנושא ההדחה, שביקשתי להעביר ליועץ המשפטי לשם קבלת חוות דעת, הדברים נראים לי כמו רשימות שהיא ערכה במהלך השיחה איתי. אין שם משהו מעבר לכך".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר