מצלמת אבטחה. צילום אילוסטרציה עזרא לוי
מצלמת אבטחה. צילום אילוסטרציה עזרא לוי

העירייה תתקין יותר מ-100 מצלמות אבטחה חדשות ברחבי כפר סבא, בין השאר במוסדות חינוך

חברת טופ סקיי ליין זכתה במכרז, שאמור לאפשר גם הקמת מוקד שליטה ובקרה אליו יתחברו כלל המצלמות שיותקנו בכפר סבא

פורסם בתאריך: 29.1.18 18:29

עיריית כפר סבא תתקין יותר מ-100 מצלמות אבטחה ברחבי העיר. ביום ראשון שעבר אישררה ועדת המכרזים של העירייה את זכייתה של חברת טופ סקיי ליין במכרז שכותרתו "אספקה, התקנה ותחזוקה של מצלמות במרחב הציבורי". לפי תנאי המכרז, טופ סקיי ליין תספק לעירייה 114 מצלמות אבטחה, שיותקנו בין השאר במוסדות חינוך. המכרז אמור לאפשר גם הקמת מוקד שליטה ובקרה, אליו יתחברו כלל המצלמות שיותקנו בכפר סבא.

"בכוונת עיריית כפר סבא לשדרג את מערך המצלמות הקיים בעיר ולהתקין מערך חדש נוסף אשר יכלול מצלמות אשר תותקנה ברחבי העיר ומוקד צפייה ובקרה אשר יותקן במוקד העירוני החדש", נכתב במכרז, "האתרים הינם אתרי חינוך ואתרים לרווחת תושבי העיר".

עוד נכתב כי "המערכות הקיימות אינן עומדות ביכולות הטכנולוגיות הקיימות היום בשוק. מרבית מהמערכות הטכנולוגיות המותקנות כיום באתרי הקצה אינן מספקות מענה הולם לדרישות המבצעיות של העירייה. מטרת מערך האבטחה הטכנולוגי הנדרש ברחבי העיר הינו מתן יכולת שליטה וניטור של מוקד העירייה על האתרים המוגדרים, בהתאם לדרישות המבצעיות". עוד נכתב כי "באמצעות מכרז זה יהיה ניתן להקים מוקד שליטה ובקרה, אליו יתחברו כלל האתרים של עיריית כפר סבא".

 

כאמור, ועדת המכרזים של עיריית כפר סבא אישרה בישיבתה בשבוע שעבר את הצעתה של חברת טופ סקיי ליין בסך 512 אלף שקל כהצעה הזוכה במכרז התקנת המצלמות. נזכיר כי קודם לישיבה טענה חברת סלקום בפני העירייה כי טופ סקיי ליין "העמיסה מחירים", כלשון סלקום ודרשה לפסול את הצעתה. טענות אלה נדחו מכל וכל על ידי טופ סקיי ליין ובתום דיון נוסף בחרה ועדת העירייה לאשרר את בחירתה של טופ סקיי ליין כזוכה במכרז.

במכתב ששלחה מזכירת הוועדה למנכ"ל טופ סקיי ליין אבי פרג'ון נכתב כי "הנני מתכבדת להודיעכם כי ועדת המכרזים של עיריית כפר סבא, בישיבתה מיום ה-18 בינואר 2018 החליטה לאחר בירור הפרטים שבוצע עם חברתכם, לאשרר את המלצתה הקודמת מיום ה-30 בנובמבר 2017, לפיה חברתכם שנתנה את ההצעה הזולה ביותר היא אכן הזוכה במכרז".

פרג'ון השבוע לצומת השרון: "חברות מתחרות כל הזמן מנסות לעצור זכיות. בעירייה עצרו את התהליך והחזירו אותו אתמול. אנחנו רק בהתחלה. המהנדסים שלנו ישבו עם הגורמים האחראיים בעירייה ויבדקו את הצרכים על פי תוכנית העבודה".

חברת טופ סקיי ליין עובדת בין השאר עם השב"ס והמשטרה ועם עיריות הוד השרון, חיפה, ירושלים, נשר קרית מוצקין, קרית גת ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר