צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בעקבות התלונות: העירייה תגביר את האכיפה נגד בעלי כלבים לא קשורים

לפני כשבועיים הבאנו בצומת השרון את דרישתם של תושבים להגביר את האכיפה, בעקבות כמה מקרים בהם הותקפו כלבים על ידי כלבים משוחררים

פורסם בתאריך: 12.2.18 09:25

עיריית כפר סבא הודיעה הבוקר (שני) על יציאה למבצעי אכיפה נגד בעלי כלבים המאפשרים לכלביהם לשוטט ללא רצועה, וכן נגד בעלי כלבים שאינם אוספים את גללי כלביהם. כמו כן, מסרה העירייה, תוגבר האכיפה נגד מעשנים במרחב הציבורי בניגוד לחוק. גובה הקנס הצפוי: החל מ-500 שקלים.

נזכיר שלפני כשבועיים הבאנו בצומת השרון את דרישתם של תושבים להגביר את האכיפה והפיקוח נגד בעלי כלבים המאפשרים להם להסתובב ללא רצועה, זאת בעקבות כמה מקרים שאירעו בתקופה האחרונה בהם הותקפו כלבים על ידי כלבים אחרים שהיו באותה עת משוחררים.

"מבצעי האכיפה המדוברים מגיעים על רקע פניות רבות של תושבי העיר למוקד השירות העירוני 106, בתלונה על עבירות שפוגעות באיכות חייהם", מסרה העירייה, "גובה הקנס נקבע בהתאם לסוג העבירה, ומתחיל בכ-500 שקלים. ציבור מגדלי הכלבים נדרש לנהוג על פי החוק ולוודא שכלבם יהיה תמיד קשור לרצועה ושגלליו נאספים ומטופלים. גם ציבור המעשנים נדרש שלא לעשן במקומות ציבוריים ולא לחשוף את הציבור הרחב לעישון פסיבי הגורם למחלות קשות ואף חמור מכך".

מיכל שיין בן הרוש, מנהלת מחלקת פיקוח ואכיפה, הוסיפה: "מבצעי האכיפה נועדו להוביל לסביבה עירונית בטוחה, נקייה ובריאה לכולנו. התושבים מתבקשים לכבד את הוראות החוק, להימנע מאי נעימות וקנסות גבוהים ולהיות שותפים לשמירה על סביבה עם איכות חיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר