בתמונה (מימין) איתן צנעני, רויטל לו כהן, אשרת גני גונן וצביקה צרפתי
בתמונה (מימין) איתן צנעני, רויטל לו כהן, אשרת גני גונן וצביקה צרפתי

חברי המועצה נפרדו מגני גונן: "מודה על הגיבוי, בעיקר בשנה מורכבת זו"

מנכ"לית העירייה שהתפטרה בחודש שעבר מתכוונת להודיע על התמודדות לראשות המועצה האזורית דרום השרון

פורסם בתאריך: 15.2.18 08:03

חברי מועצת עיריית כפר סבא נפרדו השבוע ממנכ"לית העירייה אושרת גני גונן, שהתפטרה אחרי שלוש שנים בתפקיד. במעמד חגיגי ומרגש העניקו חברי המועצה לגני גונן זר פרחים ומכתב עליו חתמו כל החברים, בו נכתב: "אנו, כל חברי מועצת העיר כאחד, מודים לך על תרומתך לכפר סבא. בתפקידך כמנכ"לית העירייה, הוכחת מקצועיות, הגינות וזמינות לתושבים, לעובדים ולנבחרי הציבור. אנו מאחלים לך הצלחה בכל אשר תפני".

גני גונן הודיעה על התפטרותה מהתפקיד בתחילת חודש ינואר. היא מתכוונת להתמודד על ראשות מועצת דרום השרון, למרות שטרם הצהירה על כך רשמית. בראיון לצומת השרון ביום בו הודיעה על התפטרותה אמרה בין השאר כי העירייה "עברה שנה מורכבת", וכי החליטה להתפטר כדי "להגשים חלום ישן".

 

גני גונן אמרה במעמד קבלת הזר והמכתב: "היתה לי הזכות לשרת את הציבור תושבי העיר כפר סבא לכל אורך שנות עבודתי בעירייה ובמהלך כל אותן השנים זכיתי לפגוש תושבים, מנהלים, עובדים ונבחרי ציבור מסורים מעורבים ומשפיעים. אני מסיימת את תפקידי בסיפוק גדול על העבודה המרתקת ומבקשת להודות על ההזדמנות שניתנה לי לנהל את העיר. אני מבקשת להודות לחברי מועצת העיר על התמיכה והרוח הגבית בעיקר בשנה מורכבת זו".

צביקה צרפתי מ"מ וסגן ראש העיר, אמר כי, "אושרת גני גונן היתה מנכ"לית מוערכת ורבת מעשים, שהובילה ביד רמה את העירייה ועובדיה וקידמה תהליכים רבים לרווחת תושבי העיר. אושרת יוצאת כעת לדרך חדשה ואני מאחל לה הצלחה רבה ובטוח כי בכל מקום אליו תגיע תדע לייצר יעדים ומטרות חדשות ולקדם אותן במקצועיות רבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר