יוסי סדבון ותומכיו, בזמן מירוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים
יוסי סדבון ותומכיו, בזמן מירוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים

מרוץ כפר סבא: הזדמנות מצויינת לתעמולת בחירות

המתמודדים לראשות העיר, יוסי סדבון ורפי סער, הגיעו למירוץ כפר סבא מצויידים בחולצות הקמפיין ומלווים בתומכים. גם שאול דור, יאיר אברהם, יובל לוי וצביקה צרפתי היו שם. צפו בתמונות

פורסם בתאריך: 11.3.18 14:10

מירוץ כפר סבא שהתקיים אתמול (שבת) משך אליו יותר מעשרת אלפים רצים מכפר סבא ומרחבי הארץ. כמה מתמודדים לראשות עיריית כפר סבא ניצלו את ההזדמנות וקיימו במהלך המירוץ תעמולת בחירות. כך למשל, המתמודד על ראשות העיר יוסי סדבון, שהתהדר יחד עם כמה עשרות מפעיליו בחולצות ובהם הכיתוב "סדבון לראשות העיר". "מה זה תעמולת בחירות?", הוא שואל בתשובה לפניית צומת השרון, "אני לא הבנתי איפה הפגם. היו מספר קבוצות שבאו עם חולצות שלהם החל מהקאנטרי קלאב, דרך מי שרצו להפיץ את המודעות לסרטן השד והיו גם מועמדים אחרים כמו רפי סער. אבל אני לא מסתמך על זה, פניתי לאבי בלאלי אביו של החייל שנהרג, שאלתי את דעתו והוא אמר שאין בעיה עם זה. במירוץ היו מטעמי כ-80 אנשים המשפחה והמטה הקרוב שלי וזה היה ממש מחמם את הלב".

רפי סער ותומכים, במהלך מירוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים

רפי סער ותומכים, במהלך מירוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים

גם המתמודד לראשות העיר, רפי סער, השתתף במירוץ עם המטה המצומצם של כ-50 איש. "זה משהו שתמיד נמצא בכל מערכת בחירות", אומר סער, "זה הזמן של המועמדים להראות ולהתגבש, וללחוץ ידיים עם אנשים. כך זה היה מאז ומעולם. זו אגב מערכת הבחירות היחידה שזה נעשה בצניעות. לא חילקו שם למשל בלונים וכובעים. המרוץ השנתי של כפר סבא הוא אירוע מסורתי לו חשיבות רבה לעיר כולה הן בהיבט הספורטיבי וקידום אורח החיים הבריא והן בהיבט של משיכת אורחים ומבקרים מרחבי הארץ שזוכים להיחשף לנופי העיר הירוקה שלנו. יחד עם צוות המטה ופעילים הגענו לאירוע, השתתפנו במקצים השונים ועודדנו את הרצים״.

למירוץ הגיעו גם המתמודד לראשות העירייה שאול דור, ראש העירייה בפועל צביקה צרפתי, וכן המתמודדים על ראשות העיר יאיר אברהם ויו"ר האופוזיציה במועצת העיר יובל לוי, שהחתים תושבים על עצומה נגד כריתת 170 עצים ביער אוסישקין.

דור: "את מרוץ כפר סבא אני, שאולי דור, ייסדתי בשנת 1992 יחד עם עוזי כהן, מנהל מחלקת הספורט העירונית לפעילויות קהילתיות בעיר, ללא זהות פוליטית. אם היו בעלי ממון שניצלו את הבמה למטרות אחרות אז ברור שרק הציבור יחליט אם נכון היה לנצל את המרוץ לצרכים פוליטים, להזכירכם שדרך ארץ קדמה לפוליטיקה".

לוי: "האירוע העירוני לזכר חלל צה"ל זיו בלאלי ז"ל כיבד את משפחתו. השתתפותנו בארוע שימשה להעלאת המודעות ולהצלת 170 עצים ביער אוסישקין מפני כריתה והתקבלה בכבוד. כל מי שפעל לניצול פולטי של המעמד טעה".

צביקה צרפתי (מימין) במירוץ כפר סבא

צביקה צרפתי (מימין) במירוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים

שאול דור במרוץ כפר סבא. צילום עמנואל חיים

יובל לוי במרוץ כפר סבא

יובל לוי במרוץ כפר סבא

 

יאיר אברהם במרוץ כפר סבא

יאיר אברהם במרוץ כפר סבא

והיה גם ספורט: במקצה התחרותי במרוץ זכה במקום הראשון גברים תקלייאן מלקה, בזמן של 31:05 דקות. מבין הנשים זכתה הגר כנעני בזמן של 37:54 דקות. בין השאר לקחו חלק במרוץ, קבוצות מאורגנות של ילדי בתי ספר בעיר, קבוצות של מועדוני ריצה, קרנות השוטרים ובית הלוחם. בסיום המרוץ העניק ראש העיר, צביקה צרפתי, יחד עם מנהל רשות הספורט, שאול מיטלברג, ואלי בלאלי, אביו של רס"ל זיו בלאלי ז"ל שעל שמו נקרא המירוץ, פרסים לזוכים.

ראש העירייה צביקה צרפתי עם הזוכים במרוץ. צילום רמי זרנגר

ראש העירייה צביקה צרפתי עם הזוכים במרוץ. צילום רמי זרנגר

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר