מימין לשמאל: נילי חזן, דני פודים, מירית שקד ברק ואיציק מנהיימר בדוכן החתמה נגד תוכנית המתאר
מימין לשמאל: נילי חזן, דני פודים, מירית שקד ברק ואיציק מנהיימר בדוכן החתמה נגד תוכנית המתאר

בעוד שבוע: הפנינג החתמות נגד תוכנית המתאר של כפר סבא

6 במאי הוא התאריך האחרון להגשת התנגדויות לתוכנית המתאר. במטה המאבק נגד התוכנית מקווים להגיש מאות התנגדויות שונות

פורסם בתאריך: 15.4.18 18:09

מטה מאבק התושבים בכפר סבא נגד תוכנית המתאר, בראשות המתמודדת לראשות העירייה מירית שקד ברק, יקיים ביום שני הבא (23.4) הפנינג החתמות על התנגדויות לתוכנית המתאר, בפינת הרחובות ויצמן וכצנלסון, סמוך לקניון ערים. כך נמסר היום בהודעה שפרסם המטה.

כפי שפורסם לראשונה בצומת השרון, למפגש אמורים להגיע מתכננים שיסבירו לתושבים על התוכנית ועורכי דין, בהם גם חברת מועצת העיר רויטל לן כהן, שיחתמו בהתנדבות על תצהירי ההתנגדויות שיכתבו התושבים.

התאריך האחרון להגשת התנגדויות הוא שבועיים לאחר מכן, ב-6 במאי. עד אז מקווים במטה המאבק להשיג מאות התנגדויות שונות של תושבים לתוכנית המתאר ולהגיש אותן לוועדה המחוזית.

קישור לתוכנית המתאר כאן.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

מירית שקד-ברק: "חשוב שהתושבים יגיעו עם תעודות זהות להחתמת עורך דין על ההתנגדות. כמו כן, מומלץ מאוד, שהתושבים יכנסו לתוכנית המתאר, יראו מה מתכננים להם מתחת לבית ויגיעו עם התנגדויות מוכנות או עם שאלות למתכננים. נותרו כשבועיים לסיום מועד הגשת ההתנגדויות וזו ההזדמנות שלכם להשפיע על עתידכם ואיכות חייכם".

מתכנן הערים פדרו בטשטיין, חבר ועד בשכונה הירוקה וראש צוות המתכננים המקצועי המלווה את ההתנגדויות לתוכנית המתאר: "בכוונתנו להגיע לכנס ההסברה עם מפות ולסייע לתושבים שיגיעו ויתעניינו בהבנת התוכנית לאזור שלהם, על פי תוכנית המתאר".

איציק מנהיימר, ממובילי המאבק כנגד תוכנית המתאר: "אנו מזמינים את כל חברי מועצת העיר והמועמדים לראשות העיר להגיש התנגדויות. בכל שאלה, יעמדו לרשותכם אנשי מקצוע ועורכי דין. רבים אמרו, שלא ידעו על הפקדת התוכנית ולכן לא הגישו התנגדויות. מאז עברה שנה שלמה וזו ההזדמנות שלכם להגיש התנגדויות ולשמור על איכות חיי תושבי כפר סבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר