אביטל פיטר
אביטל פיטר

התושבת המבוגרת התקשתה להגיע לבית בכפר, אז המוקדנית במוקד העירוני פשוט הקפיצה אותה לשם

מחמם את הלב: עובדת המוקד העירוני אביטל פיטר יצאה מגדרה כדי לסייע לתושבת העיר להגיע לשכונת הדרים בערב יום העצמאות

פורסם בתאריך: 23.4.18 10:50

עובדת המוקד העירוני של כפר סבא, אביטל פיטר, לא נותרה אדישה לפנייתה של תושבת מבוגרת שביקשה, בערב יום העצמאות, להגיע באמצעות התחבורה הציבורית לשכונת הדרים. בגלל חסימות הכבישים באותו יום לא היה ברור אילו קווי אוטובוס מגיעים לשכונה, ובמקום להסתבך פיטר התנדבה לקחת את התושבת ליעדה ברכבה ועל חשבון זמנה הפרטי.

"ביום רביעי בבוקר, ערב יום העצמאות, התקשרה למוקד תושבת העיר, כבת 70, שמתגוררת ברחוב ויצמן", מספרת פיטר, "היא רצתה להגיע לבית הדיור המוגן בית בכפר בשכונת הדרים, אבל בגלל חסימות הרחובות לקראת אירועי יום העצמאות לא ידעה אילו קווי אוטובוס מגיעים לשם. היא סיפרה שהמוקדנים בחברת האוטובוסים לא הצליחו לספק תשובה, ולכן פנתה למוקד העירוני. בעקבות הפנייה שלה אלי גם אני ניסיתי ליצור קשר עם חברת האוטובוסים וגם לי נתנו תשובות סותרות. לא רציתי שתסתבך, וגם לא רציתי לתת לה מידע שגוי, ולכן הצעתי לה שאני אקח אותה, אחרי שאסיים לעבוד. בהתחלה היא לא האמינה, אבל הסברתי לה שזה שטויות בשבילי ושזה יקח בדיוק חמש דקות. ואכן, בשעה רבע לארבע קבעתי איתה ברחוב רטושילד, במקום שבו היתה לי גישה לרכב, והקפצתי אותה לשכונת הדרים. היא אמרה שהיא מתכוונת לחזור הביתה בערך בשעה שש, ושתלך ברגל כי הדרך חזרה יותר קלה. כמובן שלא הסכמתי לשמוע ובשעה שש קבעתי איתה על דרך בן יהודה והחזרתי אותה הביתה".

 

פיטר, בת 36, נשואה ואמא לשלושה, קיבלה בעבר תעודת הוקרה מהעירייה על מתן שירות יוצא דופן, בעקבות קשר ארוך שנים שיצרה עם תושב ערירי כבן 90, שלו היא מסייעת בקניית מצרכים, מארחת לו חברה ונמצאת עמו בקשר טלפוני קבוע. 

זו לא הפעם הראשונה שמוקדנים במוקד העירוני יוצאים מגדרם כדי לסייע לתושבים.

פיטר: "נכון, ואני חושבת שרוח המוקד היא כזו. העובדים כאן הם אנשים עם לב רחב ומנסים לסייע איפה שאפשר וכמה שיותר. כיף לנו לעזור ואנחנו כאן באמת בשביל לתת לתושבים את כל המענה הנדרש".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שושי כהן

    אשרי עם ישראל ישר כח הלכה למעשה והדרת פני זקן..כל העושה טובה עושה לעצמו לכן כדאי תמיד לחפש לעשות טוב לאנשים באשר הם בחיוך ובאהבה וכך הנותן והמקבל יוצאים נשכרים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר