יער אוסישקין. צילום עזרא לוי
יער אוסישקין. צילום עזרא לוי

עיריית כפר סבא, שביקשה להקים את רמפת סוקולוב, עתרה נגד כריתת העצים במסגרת העבודות

העירייה מבקשת למנוע כריתת 170 עצים ביער אוסשיקין לטובת הקמת הרמפה. העירייה: "נמצאים במגעים מול משרד התחבורה כדי לבדוק מחדש את התוואי"

פורסם בתאריך: 23.4.18 08:15

עיריית כפר סבא הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, עתירה נגד עיריית הוד השרון, משרד התחבורה, הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, חברת נתיבי ישראל, קק"ל, המועצה הארצית לשימור אתרים ועמותת אדם טבע ודין, למניעת כריתת 170 עצים ביער אוסישקין, במסגרת העבודות המתוכננות לסלילת רמפת סוקולוב בכביש 531. בית המשפט אישר צו ארעי המונע את כריתת העצים עד לדיון בעתירה, שאמור להתקיים בימים הקרובים.

מהעירייה נמסר כי "אגף ההנדסה נמצא במגעים מול משרד התחבורה במטרה לבדוק מחדש את תוואי הדרך". ראש העירייה צביקה צרפתי אמר: "לא ניתן יד לכריתת העצים המתוכננת ביער אוסישקין, לו חשיבות היסטורית רבה לעיר כפר סבא. אני פועל בנחישות בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת לשמור על חלקת היער שלנו, לאחרונה אף שלחתי מכתב אל פקיד היערות ולאחרונה הגשנו את העתירה המדוברת. עיריית כפר סבא רואה בשמירה על ערכי הסביבה והמורשת ערך עליון".

יער אוסישקין. צילום עזרא לוי

יער אוסישקין. צילום עזרא לוי

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

לפני כשבועיים חשפנו בצומת השרון כי בשטח חניון תחנת הרכבת סוקולוב, השייך מוניציפלית להוד השרון, מתכננים יזמים להקים מרכז מסחרי בשטח של 7,000 מ"ר ו-700 מקומות חניה. היזמים טענו אז כי התוכנית לא יוצאת אל הפועל בין השאר בגלל בקשת העירייה להקים את מחלף סוקולוב, לאחר שהתברר שמחלף תל חי לבדו לא מתמודד עם עומסי התנועה. "עיריית כפר סבא מגלגלת עיניים לשמיים כדי לתת הרגשה לתושבים שגם הם נגד עקירת העצים, אבל הם צריכים את זה", אמר היזם גיורא רוזנבאום, בעלי השטח, "הרי הם יצרו את הבעיה כשדרשו את הקמת המחלף במקום הזה, אז נותנים להם פתרון ועכשיו הם מצקצקים בלשון ואומרים אוי ואבוי? המחלף לא היה קם אם הם לא היו מקימים קול צעקה שאין ירידה ל-531, ופתאום הם נגד. מה, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה?".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר