צילום אילוסטרציה

המחיר נחשף: כמה תעלה קייטנה של שבועיים בגנים באוגוסט?

את הקייטנות בגנים באוגוסט יפעילו גננות או מפעילים חיצוניים, ובהתאם לביקוש. ביולי יתקיימו קייטנות לכיתות א'-ג' ובגני יול"א יפעלו צהרונים

פורסם בתאריך: 10.5.18 15:43

הורים לילדי גנים שיהיו מעוניינים לשלוח את ילדיהם לקייטנות בגני הילדים העירוניים, שיתקיימו בשבועיים הראשונים של חודש אוגוסט, ייאלצו להיפרד מ-1,450 שקלים. כך נחשף בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול.

קייטנות הגנים באוגוסט בכפר סבא יפתחו בהתאם לביקוש, וייפעלו בין התאריכים 14-1 באוגוסט, (כולל ימי שישי), בין השעות 7:30 ל-16:00. בעירייה הבהירו כי ייתכנו שינויים בעלויות לאור התקנות החדשות שפרסם משרד החינוך בנושא לאחרונה. עדיפות להפעלת קייטנה תינתן לגננות שיהיו מעוניינות בכך, ובשאר הגנים הקייטנות יופעלו על ידי מפעילים חיצוניים בהתאם לביקוש. מחיר הקייטנה של המפעילים החיצוניים עדיין לא סגור. התכנים יגובשו על ידי הגננות והמפעילים, בליווי אגף החינוך.

בתוך כך, נמסר שקייטנות "בית הספר של החודש הגדול", לתלמידי כיתות א'-ג', ייפעלו בכל בתי הספר היסודיים בכפר סבא וצפויים להשתתף בהן על פי הערכות כ-3,000 תלמידים. הקייטנות האלה יפעלו בין התאריכים 19-1 ביולי, בשעות 13:00-8:00. המחיר,  המסובסד על ידי משרד החינוך, עומד על 450 שקלים למשתתף. תהיה אפשרות להירשם לצהרון מוזל שיפעל בין השעות 13:00 ל-16:30. המחיר טרם פורסם. את הצוות החינוכי ירכיבו בין השאר מורים בבתי הספר ואנשי חינוך אחרים מיומנים.

בגני היול"א (יום לימודים ארוך) יפעלו הצהרונים במשך חודש יולי החל משעות הבוקר. בגנים "הקצרים" תפעלנה קייטנות קצרות בהפעלה פרטית.

בעירייה אומרים כי הרישום לקייטנות בתי הספר יעשה דרך מרכז השירות של אגף התרבות באינטרנט. באשר לגיוס כוח האדם הוא יילקח מקרב מורי בית הספר בעדיפות הראשונה, ומקרב תושבי העיר – סטודנטים או מד"צים. בעירייה הבטיחו שכל הילדים שירשמו יקלטו בקייטנות.

נציין שאתמול נפגש וועד הגנים עם מנהלת אגף החינוך אורלי פורמן בעניין הקייטנות. בוועד הגנים סירבו לומר באילו פרמטרים דנו.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר