המגרש בספורטק
המגרש בספורטק

מי נתן את ההוראה? הקבלן שקדח במגרש הספורט טוען שקיבל אישור ממנהל הספורטק

קבלן שבנה ציליות לחיילים קדח בגסות יתדות במגרש הספורט וגרם לנזק ניכר. העירייה: "הטענות לא נכונות, הקבלן פעל בניגוד לאישורים"

פורסם בתאריך: 23.5.18 08:54

"מנהל הספורטק אישר לנו את כל הקדיחות שצריך. אחר כך לא יודע מה קרה להם. אנחנו לא קודחים בלי אישור. גם הלקוח אישר את הקדיחות וגם המנהל. זו השנה השנייה שאנחנו קודחים ככה. מה נראה לך שאני קודח על דעת עצמי? בא מנהל הספורטק אני אומר לו איפה אני קודח והוא מאשר את זה, בסיום האירוע אנחנו ממלאים את זה או בזפת חם או במלט וזה לא כזה אסון גדול. אני לא מבין מה הבעיה שלך ושלהם כולכם שם ביחד. אני אתקן את החורים מול הספורטק".

את הדברים האלה אמר השבוע לצומת השרון אורן סול מסול הצללות, הקבלן שקדח חורים מסיביים במגרש הספורט בספורטק כפר סבא כשהקים הצללות גדולות במסגרת יום ספורט עבור 1,500 חיילים מיחידת מית"ר הצה"לית. נזכיר שבשבוע שעבר התלוננו תושבים על השחתת המגרש, וטענו שמדובר ברכוש ציבורי. למרות הבטחת העירייה כי תדאג לתיקון הנזק מול הקבלן, החורים לא תוקנו עד רגע זה.

"לא מדובר בסתם יציקת בטון רגילה, זה מגרש ספורט חדש ששיפצו אותו ובנו אותו מחדש בשנה האחרונה", מספר התושב עמרי נחום,  "קדחו בו המון חורים, באמצע המגרש, זה פשוט הזוי. איך יסתמו אותם עכשיו אני לא יודע".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מדובר בקבלן אזרחי שעבד עבור הצבא וביצע עבודה רשלנית בניגוד לנהלים ולאישורי האירוע. בהמשך לבקשת היחידה הצבאית, העניקה עיריית כפר סבא ארכה לתיקון המפגע. במקביל תדרוש תשלום קנס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר