התושבים מול בניין העירייה
התושבים מול בניין העירייה

תושבים הפגינו מול העירייה נגד פרויקט הנת"צים בוויצמן

חבר המועצה והמתמודד לראשות העיר יובל לוי ארגן את ההפגנה נגד פרויקט הענק שאמור להמשך כשלוש שנים

פורסם בתאריך: 6.6.18 10:14

כמה עשרות תושבים הפגינו הערב (ד') מול בניין עיריית כפר סבא נגד עבודות התשתית והנתצ"ים (נתיבי התחבורה הציבורית) ברחוב ויצמן. ההפגנה התקיימה בשעה 18:30, בשעה שהתכנסה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ולפני קיום ישיבת מועצת העיר בשעה 19:00.

את ההפגנה ארגן המתמודד לראשות העיר, חבר המועצה מסיעת תפו"ח באופוזיציה, עו"ד יובל לוי, שגם הגיש הצעה לסדר בנושא בישיבת המועצה. לוי יצא בסוף השבוע שעבר בקמפיין גלוי ברחובות וברשתות החברתיות נגד העבודות בטענה כי העירייה לא יצאה בשיתוף ציבור וכי העבודות עלולות להקשות את החיים על הסוחרים ברחוב, לבטל מאות מקומות חנייה וליצור עומסים תחבורתיים כבדים על הציר, בזמן וגם אחרי העבודות.

יובל לוי

יובל לוי

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

נזכיר שהעבודות בוויצמן החלו ביום ראשון, יומיים לאחר חשיפת צומת השרון כי העבודות אמורות להתחיל בקרוב מבלי שהתושבים קיבלו על כך הודעות מהעירייה. תחילה יהיו אלה עבודות להחלפת תשתיות הביוב והמים ולאחר מכן, בחודש אוקטובר יצטרפו עובדי חברת נתיבי איילון שישפצו את הרחוב כולו ויקימו את נתיבי התחבורה במסגרת תוכנית מהיר לעיר של משרד התחבורה ועיריית כפר סבא.

בחברת נתיבי איילון אמרו כי "הפרויקט יאפשר תנועה מהירה יותר בעיר וממנה לכל גוש דן, ישפר את איכות החיים של התושבים ויקל על הפקקים בשעות העומס… אנו פועלים כדי להקטין משמעותית אי נוחות זמנית שעשויה להיגרם בתקופת הביצוע. בהתאם לכך, ובניגוד לנטען, במסגרת העבודות יתבצעו רק צמצומים מוגבלים של נתיבים בעיר ולא חסימות מלאות של כבישים והעבודה תעשה אך ורק במקטעים קצרים, שימזערו את הגבלות התנועה ויאפשרו המשך נסיעה רגילה בשאר הצירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קימי

    התוכנית היא הרס לירוק ברח ויצמן
    עקירת כל העצים והפרחים במרכז הרחוב יהפכו את הרחוב למדבר ונתיב במוות לנתצ במרכז הרחוב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר