רפי סער. צילום אריה אברמזון
רפי סער. צילום אריה אברמזון

סער הורה לפרסם את המכרז לתפקיד מהנדס העיר

תקן מהנדס העיר אוייש בחצי שנה האחרונה על ידי ממלא מקום, מנהל מחלקת הבינוי. בתוך כך, סער הורה להסיר את דלת הזכוכית בלשכתו "כדי לאפשר לתושבים גישה חופשית ונגישות רבה יותר"

פורסם בתאריך: 4.12.18 18:05

ראש עיריית כפר סבא רפי סער, שנכנס הבוקר לתפקידו, הנחה לפרסם את המכרז לתפקיד מהנדס העיר. התקן אוייש בחצי שנה האחרונה בממלא מקום, מנהל מחלקת הבינוי אינג' מיכאל זלדין, שהחליף את מהנדסת העיר ענת צ'רבינסקי עם סיום תפקידה. "תכנון ופיתוח מיטבי של העיר למען תושביה הינו מסר מרכזי שעבר כחוט השני לכל אורך הקמפיין שלי", אמר סער, "על מנת להגשים תכנית זו יש לאייש את המשרות והתפקידים בעובדים מקצועיים ואיכותיים. זוהי הדרך בה אני מאמין וכן אפעל לטובת תושבי העיר. משרת מהנדס העיר היא בין המשרות החשובות בעירייה ולכן חשוב מאד שהתפקיד יאויש בהקדם".

מהעירייה נמסר כי סער כינס במהלך היום את כל מנהלי האגפים לישיבת עבודה ראשונה, וסקר את הנושאים הקרובים לליבו ובהם חינוך, רווחה, איכות סביבה, תחבורה, פיתוח ותכנון העיר, שירות ותרבות. "ראש העירייה הגדיר את הציפיות שלו מהמנהלים והעובדים, דיבר על נהלים וסדרי עבודה וכן על חשיבות הסנכרון והסינרגיה בין המנהלים. עוד הבהיר כי הוא בא לעבוד כבר מהרגע הראשון, כבר בימים הקרובים הוא יקיים סדרה של פגישות עבודה עם כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ויכנס לעובי הקורה בכל תחומי העשייה העירונית. בסיכום דבריו הבהיר ראש העיר שמתוקף המנדט שניתן לו הוא פועל ויפעל על מנת לתת שירות יעיל, מקצועי ואיכותי לכלל תושבי העיר".

בתוך כך, החליט סער להסיר את דלת הזכוכית המפרידה בין לשכתו לבין מתחם קבלת הפנים בעירייה, "כדי לאפשר לתושבים גישה חופשית ונגישות רבה יותר בכל הקשור בקבלת שירות", לשון הודעת העירייה.

סער בפגישה עם מנהלי האגפים

סער בפגישה עם מנהלי האגפים, היום

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר