דרור אטרי (מימין) ואורן כהן
דרור אטרי (מימין) ואורן כהן

מענקים והדרכות: התוכנית של אורן כהן לעסקים הקטנים בכפר סבא

המשנה לראש העירייה נפגש השבוע עם נשיא איגוד לשכות המסחר, דרור אטרי, בדרך לשיתוף פעולה אפשרי

פורסם בתאריך: 21.3.19 11:00

המשנה לראש עיריית כפר סבא, אורן כהן, ביקש מנשיא איגוד לשכות המסחר בירושלים, דרור אטרי, להתחיל בתהליכי עבודה מול האיגוד במטרה לקדם את העסקים הקטנים בעיר. אטרי הביע רצון לשתף פעולה ולתת את חלקו התקציבי והמקצועי כדי לסייע לקהילה העסקית בעיר.

אטרי אף כתב על הפגישה עם אורן בעמוד הפייסבוק שלו, וצירף גם תמונות. "אורן ביקש לבדוק עמי מספר נושאים לקידום וחיזוק הקהילה העסקית בעירו… אורן תמיד היה איש עשיה ומכאן החיבור בינינו, שנים פעלנו יחד בעשייה משותפת ואך טבעי שאורן קורא לי אני מתייצב. תודה אורן על האירוח, היה מפגש מעשיר ופורה", כתב אטרי.

"אני מעוניין למנף את הקהילה העסקית בכפר סבא בדגש על העסקים הקטנים", אומר כהן לצומת השרון, "אני חושב ששיתוף פעולה בין עיריית כפר סבא ללשכות המסחר יכול להביא תרומה מאוד משמעותית ולעשות מאחד ועוד אחד יותר משניים. לאיגוד יש הרבה מאוד קשרים ויכולת תקציבית לסייע, ולעיריית כפר סבא יש הרבה מאוד רצון לתת לעסקים הקטנים. הצעתי לבנות תהליכי עבודה מול האיגוד ודרור אמר לי בצורה ברורה שהוא מעוניין להרים את הכפפה הזאת. בקרוב אציג את הנושא לראש העיר ונבחן יחד את האפשרות העומדות בפנינו. אני חושב באמת שזו בשורה אדירה לעסקים הקטנים בעיר".

כמה כסף הם מוכנים לתת?

"אנחנו לא יודעים. זו הייתה פגישה ראשונית. נלמד את הנושא הזה".

כשהוא יעביר את הכסף, איך זה עובר לעסקים?

"גם אני שאלתי את השאלה הזאת. הם יכולים לסייע במענקי הלוואות, בהדרכות למיניהן, להעמיד למשל רפרנט מטעמם שיכוון מקצועית את העסקים האלה, הם יכולים לעזור בתחום ייצוג העסקים. עלול להיות מצב שבנושאים מסוימים, אם הם יתאחדו, יהיה יותר קל להגדיר את הבעיות ויהיה יותר קל להם לבוא לעירייה בצורה ברורה ואולי אפילו עם פתרונות, ואז העירייה תוכל לתת מעצמה יותר גם עבורם. חשוב לי לומר שגם שאני לא אחראי על העסקים הקטנים בעיר אני יכול לסייע ואני מרגיש שאני יכול. הקשר שלי עם דרור הוא קשר טוב. אחד התפקידים שאני מחזיק הוא תיק ממשל ורגולציה ואני יכול למנף את הקשרים האישיים שיש לי, ויש לי הרבה מאוד קשרים לא רק עם שרים וחברי כנסת, ולהביא לכפר סבא בשורה נוספת שלא הייתה בעבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר