אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לבקשת התושבים: אירועי יום העצמאות בשכונות יתקיימו במגרשי הכדורגל

בבמת עלייה יופיעו מאור אדרי וציון גולן, בבמת קפלן יופיע ירון אילן שיארח את פיני חדד, איזקיס, מורן קריטי ובועז טביב ובנוסף יתקיימו מגוון פעילויות ומופעים לילדים: סמולקין וליזה, ג'ימי ג'ן, נתי הגעתי הופעתי, מתנפחים ועוד

פורסם בתאריך: 2.5.19 20:24

מעבר לאירועי יום העצמאות המרכזיים שיתייקמו בכיכר העיר ולאורך רחוב ויצמן, כפי שפרסמנו בצומת השרון, הודיעה השבוע העירייה כי גם השנה יתקיימו אירועים בשכונות העיר, עלייה, קפלן ויוספטל, הפעם במגרשי הכדורגל. על פי ההודעה שהוציאה מחלקת אירועים בחברה לתרבות הפנאי, העירייה תקיים השנה את אירועי יום העצמאות בשכונות, לבקשת התושבים, במגרשי הכדורגל המשודרגים. האירועים יתקיימו ביום חמישי ה-9.5 החל מהשעה 18:00 וכוללים מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה והופעות של מגוון האמנים.

האירוע בשכונת עלייה יתקיים במגרש הכדורגל הפועל עליה כפר סבא שבשכונה, ובמהלכו יופיעו מאור אדרי וציון גולן. כמו כן יהיו מופעים לילדים של סמולקין וליזה ונתי הגעתי הופעתי. במקום יוקם מתחם של מתנפחים וכן סוכר וברד חופשי ללא עלות לילדים.

באירוע במגרש הכדורגל בית"ר כפר סבא, המשותף לשכונות קפלן ויוספטל, יופיע ירון אילן שיארח את פיני חדד, איזקיס, מורן קריטי ובועז טביב. כמו כן, יתקיימו מופעים לילדים של סמולקין וליזה, ג'ימי וג'ן, הרקדת סלסלה ומופע תלבושות. יתקיים גם מופע זיקוקין.

כפי שפורסם בצומת השרון, הבמה המרכזית עליה יופיעו אמנים מובילים תהיה ברחבת כיכר העיר ומופעים נוספים יהיו בחצר השוק. כנסו לקרוא את הפרטים המלאים. 

"נזכיר כי עיריית כפר סבא, בהובלת רשות הספורט העירונית, שדרגה את שני מגרשי הכדורגל בשכונות והתקינה במקום דשא סינטטי לטובת שחקני הקבוצות", נכתב בהודעת העירייה. "מסיבה זו, נדרשים תושבי השכונות שישתתפו בחגיגות העצמאות לשמור על מתקני הספורט ולא להשליך אשפה במקום. כמו כן, במתחם האירוע העישון אסור, וכן האכילה תותר רק במתחם האוכל המתוחם שיוקם".

בנוסף נודע כי יתקיימו גם אירועי יום עצמאות לילדים. בערב יום העצמאות ה-8.5 תוצב במת ילדים ברחבת קריית ספיר שם תתקיים ההופעה החיה "רוני וחברים". כמו כן, יוקמו לאורך רחוב ויצמן ומדרחוב ירושלים מתנפחים, יופיעו להקות מחול ויתקיימו מופעי רחוב. יש לציין כי עבור ילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם יוקמו מתחמים נגישים: במדרחוב ירושלים ובג'ימבורי פנטזיה. למחרת, יום חמישי ה-9.5 החל מהשעה 10:00 ועד השעה 14:00 יוקמו שני מתחמי מתנפחים: במתחם הדשא בשכונת תשלו"ז ובפארק 80 בשכונה הירוקה.

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא נערכת לאירועי יום העצמאות עם מגוון רחב של במות ואירועים לכל התושבים בכל הגילאים. נענינו לבקשת תושבי השכונה לקיים את האירועים המסורתיים בשכונות באצטדיוני הכדורגל תוך שמירה על המתקנים ששודרגו. אני מזמין באופן אישי את כל תושבי העיר להגיע לאירועים המהנים ולחגוג יחד את החג הלאומי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר