הקטטה בגלילי. צילום מתוך סרטון שרץ ברשת
הקטטה בגלילי. צילום מתוך סרטון שרץ ברשת

אישום: פרץ לתיכון, הכה את המאבטח, נמלט, התפשט ונעצר באמצעות טייזר וגז פלפל

המקרה אירע בתחילת החודש. מהמשטרה נמסר שכשנעצר בוצע בו שימוש באקדח טייזר, אך הוא תלש את חוטי הטייזר מגופו, המשיך לרוץ והסתתר במכולת סמוכה, תוך שהוא משליך חפצים לעבר השוטרים

פורסם בתאריך: 13.5.19 14:34

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב כפר סבא, בן 41, שפרץ לפני כשבוע וחצי לתיכון גלילי בעיר ותקף את המאבטח. שוטרים מצאו אותו לאחר התקרית ברחוב רמז כשהוא עירום ועצרו אותו.

בהודעה שפרסמה היום המשטרה נמסר כי ביום 2.5.19 התקבל במשטרה דיווח על תקיפת מאבטח בתיכון. מחקירת האירוע התברר כי החשוד נכנס בריצה לשטח בית הספר בשעת צהריים, בזמן שתלמידים רבים נמצאו בחצר. המאבטח ניגש אליו ושאל מה קרה. בתגובה, החשוד תקף את המאבטח באגרופים וסטירות לראשו, תוך שהמאבטח מרים את ידיו מעלה ומנסה להתגונן. החשוד נכנס לחצר בית הספר כשהמאבטח ניסה למנוע זאת ממנו אך החשוד המשיך להכות בו באגרופים ובסטירות. החשוד תקף גם סטודנט להוראה שהיה במקום וניסה למנוע ממנו להיכנס לחצר בית הספר וסטר לו בפניו. הוא הוצא מהמקום והמשיך לתקוף את המאבטח וסטר לו בפניו. מהחקירה עולה כי בכל אותו זמן שהו בבית הספר תלמידים רבים, שכן היתה זו שעת סיום הלימודים.

מהמשטרה נמסר ששוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד בסמוך ברחוב רמז כשהוא עירום והתברר כי במהלך מנוסתו פשט את בגדיו. הוא לא שעה להוראות השוטר לעצור והמשיץ לרוץ, אז בוצע בו שימוש באקדח טייזר. החשוד תלש את חוטי הטייזר מגופו, המשיך לרוץ והסתתר במכולת סמוכה, תוך שהשליך חפצים לעבר השוטרים. משלא חדל, בוצע נגדו שימוש בגז פלפל.

לאחר שנעצר החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור, הסגת גבול פלילית והפרעת שוטר במילוי תפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר