הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר. צילום יעל יפה
הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר ביוני. צילום יעל יפה

היעד: 100 אלף שקל. מטה המאבק בתוכנית המתאר מגייס תרומות למאבק משפטי

בעקבות ההחלטה שלא להחזיר את הדיון בתוכנית המתאר לוועדה המקומית, במטה מאבק התושבים פותחים חשבון בנק וקמפיין הדסטארט

פורסם בתאריך: 20.7.17 20:30

מטה מאבק התושבים נגד תוכנית המתאר בכפר סבא החל בגיוס תרומות למאבק משפטי בהחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לא להחזיר את התוכנית לדיון בוועדה המקומית של כפר סבא.

"כעת, עם ההחלטה של הוועדה המחוזית, ברור לנו שמדובר בקרב הרבה יותר גדול שצריך להילחם בו ברמה הארצית, הן במישור הציבורי והן במישור המשפטי", אומרת מובילת המאבק, מירית שקד ברק, "בהתאם לכך, אנחנו מגייסים כעת עורכי דין מהמובילים בארץ ויועצים מומחים מהשורה הראשונה בנושאי תחבורה, סביבה זיהום אוויר ונושאים נוספים. הכל כדי להשיב את התוכנית לוועדה המקומית. ידוע לכל שהתוכנית שהוגשה למחוזית היא לא התוכנית שהוגשה למקומית. בתוכנית שהופקדה במחוזית יש סתירות פנימיות כאשר מעל התוכנית מרחפת עננה של פרשת השחיתות לכאורה של ראש העיר. עם הצוות המנצח שנגייס, ויחד עם כל תושבי כפר סבא, נביא להחזרת התוכנית לוועדה המקומית כפי שהחליטה מועצת העיר ובהתאם לרצון תושבי העיר, ואנחנו נפנה לערכאות המשפטיות המתאימות".

מירית שקד ברק. צילום שירן מנחם

מירית שקד ברק. צילום שירן מנחם

בימים אלו עובדים במטה המאבק על פתיחת חשבון בנק ייעודי לנושא ומתכננים לפתוח פרוייקט מימון המונים בהדסטרט לצורך גיוס התרומות, שהיעד שלו הוא 100 אלף שקל. "אנו מודים לתושבים שכבר פנו אלינו וביקשו לתרום במאבק. אנחנו קוראים לכל התושבים להצטרף למאבק במחאות, בשיתופים ברשתות החברתיות ובתרומות. אנחנו קוראים לתושבי העיר, אדריכלים, עורכי דין, אנשי תקשורת, אינטרנט ומגייסי תרומות ליצור עימנו קשר. אנחנו זקוקים לסיוע שלכם במאבק על העתיד של כולנו", אומרת שקד ברק.

עד לפתיחת חשבון הבנק ופתיחת הפרוייקט, ניתן לתרום ולסייע למאבק באמצעות השארת הודעה בעמוד הפייסבוק הרשמי של המאבק,  כפר סבא האפורה, ובאמצעות מייל ישיר לשקד ברק: [email protected].

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר