החיפושים אחר אביב משל באינדונזיה. צילום MAGNOS איתור וחילוץ וחברת ביטוח הפיניקס

אביו של אביב משל נחת באינדונזיה. מסוקים וכלי שיט משתתפים בחיפושים. צפו בוידאו האחרון של אביב

אביב משל נעדר מאז יום שני, כשיצא לבדו לגלוש בחופי האי נוסה למבוגן. צוות חילוץ של חיליק מגנוס מנסה לאתר אותו. המשפחה העבירה סרטון שצילם אביב ב"דמעת השטן"

פורסם בתאריך: 21.6.19 11:15

נמשכים החיפושים באי נוסה למבוגן שבאינדונזיה אחר אביב משל, בן 23 מכפר סבא, שנעדר מאז יום שני האחרון לאחר שגלש בסאפ בים. אתמול (חמישי) יצא אביו, ירדן משל, כדי לסייע בחיפושים במדינה שאיתה אין לישראל קשרים דיפלומטיים. במהלך היום בוצעו סריקות של שני מסוקים, האחד מקומי והשני על ידי צוות של חברת מגנוס איתור וחילוץ הישראלית מטעם חברת הביטוח הפינקס. כמו כן התבצעו סריקות ימיות באמצעות שלושה כלי שיט של משמר החופים. בוצעו סריקות לאורך החוף באזור ממנו יצא משל במטרה לאתר מצלמות רלוונטיות.

אביב משל שנעדר באינדונזיה. צילום באדיבות המשפחה

רון לביא מצוות MAGNUS אמר הבוקר לצומת השרון: "יש לנו עזרה מצוינת בחיפושים של ה-SAR יחידת החילוץ המקומית. זה משהו שלא מובן מאילו דווקא בגלל שאנחנו ישראלים ובלי העזרה הזאת לא היינו אופטימיים. בלי המאמצים שלהם אי אפשר להזיז פה דברים. הם עושים עבודה סופר רצינית, יש להם ניסיון רב בתא השטח הזה, הם מפעילים מסוקים, מבצעים סריקות סופר רציניות וממפים תאי שטח עם מפות של משטר הזרמים והרוחות באזור שלפי. לפי זה ניתן לנתח ולחשוב על אזורים פוטנציאליים שבהם אביב יכול להימצא".

מה הסיכויים למצוא את אביב בחיים?

"זה בהחלט ריאלי למצוא אותו בחיים. אנחנו מאמינים שיש סיכוי טוב. לפני חמש שנים בערך נעלמו שבעה צוללנים באותו החוף ונסחפו עם הזרמים. איתרו אותם אחרי ארבעה ימים. אנחנו אופטימיים".

רק ביום רביעי הודיעו למשפחה שהוא נעדר מאז יום שני. יש לזה משמעות מבחינת החיפושים?

"יש לזה משמעויות, אבל צריך לשאול את מי שהודיע. אנחנו פועלים מהרגע הראשון שהודיעו לנו ועושים את כל המאמצים בכל האמצעים למצוא אותו. יש לנו שיתוף פעולה הדוק עם הפינקס".

והעובדה שהוא היה לבדו לחלוטין בלי חברים?

"גם זה מקשה מן הסתם, אבל צריך להמשיך להישאר אופטימיים ולהאמין".

היום (שישי) תתקיים פגישה עם הקונסוליה האמריקאית על מנת לקבל תמונות לווין מדויקות ככל האפשר ויבוצעו סריקות מוסקות נוספות. בנוסף, צוות החילוץ של מגנוס אמור להגיע לנקודת היעלמות ולבצע את סריקת החוף המערבי של למבונגן באמצעות סירה ורחפן.

החיפושים אחר אביב משל באינדונזיה. צילום MAGNUS איתור וחילוץ וחברת ביטוח הפיניקס

נזכיר כי משל נחת לפני כחודשיים במדינה. הוא נכנס אליה באמצעות הדרכון האמריקאי שלו. ביום ראשון האחרון הוא עוד יצר קשר עם אחותו אולם ביום שני, לאחר שגלש בים, נעלמו עקבותיו. ביום רביעי הודיעו אנשי הקונסוליה למשפחה שמשל נעדר, ולאחריה יצאו הודעות לתקשורת בה קראה המשפחה לכל מי שראה אותו לאחר 27 במאי 2019 או יודע פרטים אודותיו ליצור איתה קשר.

ממשרד החוץ נמסר: "ההודעה על היעדרותו של אביב משל, ניתקבלה במחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ, ביום רביעי בבוקר. ככל שהוברר, אביב נכנס לבאלי שבאינדונזייה, באמצעות דרכונו האמריקאי. נציין כי לא שוררים יחסים דיפלומטיים בין ישראל לאינדונזייה וממילא אין בה נציגות דיפלומטית ישראלית. יחד עם זאת, האגף הקונסולרי במשרד החוץ פנה לבקשת סיוע לאיתור הנעדר, בדרכים אחרות ועוקב מקרוב אחר מאמצי החיפוש של שלטונות אינדונזייה לאיתורו".

נתיב החיפושים אחר אביב משל. צילום MAGNUS איתור וחילוץ וחברת ביטוח הפיניקס

האזור בו נעלם אביב משל. צילום MAGNUS איתור וחילוץ וחברת ביטוח הפיניקס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר