יוסי סדבון (מימין) ורפי סער. צילומים: ראובן קפונצקי, דניאלה קונטיני
יוסי סדבון (מימין) ורפי סער. צילומים: ראובן קפונצקי, דניאלה קונטיני

סיעתו של סדבון: החלטנו לא להכנס לקואליציה

בהודעה לתקשורת שהוציאו הערב חברי סיעת האופוזיציה כפר סבא בראש, הם מסרו: "החלטנו להישאר ולבצע את תפקידנו החשוב באופוזיציה"

פורסם בתאריך: 7.7.19 18:59

סיעת כפר סבא בראש הודיעה הערב, בהודעה לתקשורת, שלא תענה להצעתו של ראש עיריית כפר סבא רפי סער להצטרף לקואליציה במועצת העיר. נזכיר כי בראיון לצומת השרון בחודש שעבר אמר סדבון כי סער הציע לו להכנס לקואליציה. "ראש העיר פנה אלי אבל מאז לא מתקדם שום דבר. אני חושב שגם לא יהיה כלום ואני גם לא שוקל את ההצעה בחיוב", אמר אז. סער לא הגיב אז לדברים.

בהודעה שפרסמו הערב מסרו ראש הסיעה סדבון וחבריה עו"ד קרן גרשון ורו"ח תהילה מימון: "לאחר חצי שנת פעילות כראש עיר פנה רפי סער לראש סיעת כפר סבא בראש, יוסי סדבון, וביקשו להצטרף ביחד עם חברי סיעתו כשותפים לקואליציה. מלכתחילה הסכמנו להיכנס לקואליציה ובלבד שנהייה גורם משפיע, שותפים אמתיים בעלי מעמד וסמכות בקואליציה העירונית. לפני חצי שנה סירב ראש העיר למינויו של יוסי סדבון לתפקיד סגן ראש עיר וכממלא מקומו. לפיכך החלטנו שנפעל לטובת העיר בשרות האופוזיציה.

"לאחר ששקלנו את בקשתו לא מצאנו בהצעתו פעולה המעידה על שותפות אמת השונה באופן מהותי מהצעתו הקודמת. מאחר ולא יתאפשר לנו לשמש כסיעה בעלת משמעות בקואליציה בהרכבה הנוכחי הגענו לכלל החלטה לא להיכנס לקואליציה ולהישאר ולבצע את תפקידנו החשוב באופוזיציה. ככל שישתנו הנסיבות ותתקבל הצעה התואמת את עמדתנו נשקול אותה ברצינות".

רפי סער סירב להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמעון

    יוסי סדבון היקר.
    אתה בגדת בציבור הדתי לאומי והצבור החחזיר לך
    בזה שכל הציבור התגייס ולא בחר בך.
    אני זוכר שהיית אצלנו בבית הכנסת והתערכת בבתי חברים ואמרת שאם אזכה אעשה קידוש אצלכם.
    כדאי לך להפיק לקחים לעתיד.
    בברכה
    שמעון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר