אביב משל. צילום באדיבות המשפחה

ביום ראשון יערך ערב סטנדאפ בהיכל התרבות. ההכנסות לטובת החיפושים אחר אביב משל

האב ירדן משל: "אביב מאוד אוהב סטנדאפיסטים. הוא היה הולך להופעות לעיתים קרובות ואפילו כתב קצת חומרים לסטנדאפיסטים מתחילים. אני מעריך שבערב אפשר לגייס כ-60 אלף שקלים"

פורסם בתאריך: 8.7.19 17:06

בני משפחתו של אביב משל; הנעדר מזה כשלושה שבועות באינדונזיה לאחר שנכנס עם סאפ לאוקיינוס ועקבותיו נעלמו, יערכו ביום ראשון הקרוב, ה-14 ביולי, ערב התרמה עם מיטב הסטנדאפיסטים הישראלים – יוסי גבני, יוחאי ספונדר, גדי וילצרסקי, בן פרי ואסף מור יוסף. האירוע יערך בהיכל התרבות בעיר וכל הכנסותיו יתרמו לטובת החיפושים אחר אביב.

צומת השרון חשף בשבוע שעבר כי אביו של אביב, ירדן משל, משכן את ביתו הפרטי כדי לממן את החיפושים. בנוסף פתחו בני המשפחה בפרויקט מימון המונים פרטי שלטובתו נפתח חשבון בנק לתורמים. המשפחה מנסה לגייס כ-800 אלף שקלים לטובת המשך החיפושים.

נזכיר כי ירדן יצא לאי נוסה למבוגן שבאינדונזיה כדי לסייע בחיפושים אחריו וחזר לדאבונו לאחר מספר ימים בידיים ריקות. בשבועיים הראשונים לחיפושים צוותי ההצלה המקומיים וצוות מגנוס שפועל במדינה המוסלמית מטעם חברת הביטוח הפינקס הביעו אופטימיות באשר לסיכויים למצוא אותו בחיים. כעת את החיפושים קצת יותר מערבה לכיוון האי הגדול של אינדונזיה – ג'אבה.

ערב התרמה לטובת החיפושים אחר אביב משל

"אביב מאוד אוהב סטנדאפיסטים", מסביר האב לצומת השרון. "הוא היה הולך להופעות לעיתים קרובות ואפילו כתב קצת חומרים לסטנדאפיסטים מתחילים. הוא גם מכר חומר לסטנדאפיסט במשך הטיול עצמו. הרעיון לקיים את ערב ההתרמה הזה עלה אצל החברות המכיניסטיות של הבת שלי סיון שהיא עצמה למדה במכינה הקדם צבאית בנופי פרט. הצטרפה אליהן גם חברה טובה מהתיכון, נועם בן עמי".

ואיך הגבת לרעיון?

"אני אמרתי שזה נפלא, שזה בדיוק מה שאביב הכי אוהב בתור בילוי. צריך להסביר שלמרות שהיעדרותו של אביב מדאיגה אותנו מאוד זה לא סותר שאנחנו מקיימים ערב מלא הומור. החברים והמשפחה יודעים שהוא אוהב את זה. לאביב יש הומור מאוד מיוחד בעצמו".

כמה אתם מעריכים שתגייסו בערב?

"אני חושב שנצליח למלא את האולם שיש בו כ-700 מקומות. יש הענות התחלתית מאוד טובה, זה חופש גדול ומדובר בסטנדאפיסטים שחבר'ה צעירים מכירים אותם ואוהבים. הערכה שלי שאפשר בערב לגייס כ-60 אלף שקלים. גם ראש העיר רפי סער נתרם ואפשר את השימוש בהיכל התרבות. הוא ממש תומך בכל דבר שיכול לעזור. אני בהחלט קורא לציבור להגיע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר