מנהל אגף החינוך בכפר סבא, אורי ארבל גנץ. צילום עזרא לוי

"צעקות והשפלות": טענות חמורות של עובדת עירייה נגד ראש אגף החינוך בכפר סבא

בהודעה חריגה שכתבה מנהלת מחלקת ההסעות בעירייה, טוענת נועה קשת שאורי ארבל-גנץ זימן אותה לפגישה אישית שם צעק עליה והשפיל אותה. מאז היא לא מגיעה לעבודה. תגובת העירייה: "לא דנים בנושאי משאבי אנוש באמצעי התקשורת"

פורסם בתאריך: 3.10.19 09:51

דברים קשים שכתבה לאחרונה האחראית על ההסעות בעיריית כפר סבא, נועה קשת, על הבוס שלה – מנהל אגף החינוך, אורי ארבל-גנץ, בקבוצת וואטסאפ פרטית של מנהלי הסעות ברחבי הארץ והתגלגל לקבוצות ווטסאפ מקומיות בכפר סבא, מעורר הדים בעיר.

"אני רוצה לשתף אתכם באירוע חמור שעברתי, אירוע לכל דבר חמור מאד. התעללות והתעמרות מהמנהל הישיר שלי, מנהל אגף החינוך שנכנס לפני ארבעה חודשים", כתבה קשת, "מאז סגר עלי, הקשה עלי לתפקד לקראת השנה החדשה צעקות, הטחות, השפלות וביום שלישי צעק עלי בבוקר באגף והזמין אותי לפגישה אישית בצהרים. 45 דקות השפיל ברמות מפחידות ואני, האישה החזקה, נעלמתי. הנשמה יצאה מהגוף. בקשתי שיפסיק ואמרתי אתה משתלח בי וזה לא פסק… כרגע לא אפרט כמה נמוך וחסר פרופורציות. המשכתי לעבוד באטרף ורק למחרת התעלפתי במשרד… ומאז אני בבית… הכי רוצה לצאת בצעקה גדולה".

עוד כתבה: "אני בבית משותקת בימי מחלה, פשוט ממוטטת מרוסקת ופגועה. אחרי עשרים שנים של השקעה ממקום של אכפתיות ואהבה לעשייה שלנו. ממקום של ניהול ביד רמה מערכת מורכבת ומסובכת שאף אחד בארגון לא יודע להעריך. המובן מאליו והפחד משתק. נכון, צריך להתפרנס אבל לא בכל מחיר. מאחלת שבת שלום חברים ומחזקת אתכם בעשייה המבורכת שלכם".

מאז חשף צומת השרון את הקשיים שחווים ילדי החינוך המיוחד בהסעות נודע כי קשת הפסיקה את עבודתה ותחתיה נכנס לתפקיד אסף גולן. "באגף חסר כוח אדם", מסביר אחד המכרים, "לא העבירו לה נתונים רלוונטיים לא נתנו לה כלים לעבוד. אחרי השיחה עם ארבל-גנץ היא יצאה שבר כלי. אני מכיר אותה והיא אישה חזקה, לוחמת אחת ששומרת על לויאליות ועל מקום העבודה שלה, אבל היא עכשיו יושבת בבית, בחרדות ולא מפסיקה לבכות. אף אחד בעירייה אפילו לא התקשר לשאול לשלומה. נועה עברה משברים קשים בחיים, הבן שלה נפצע בצבא והיא המשיכה לעבוד גם מבית החולים. בעלה מת והיא המשיכה לעבוד. אבל עכשיו מאשימים אותה בהתנהלות שקשורה אליהם נטו. היא עצמה לא מבינה איך בכלל נתנו לשנה כזו להיפתח. איך יכול להיות ש-20 שנה לא היו כמעט בעיות ועכשיו פתאום מטפסים עליה?".

נועה קשת סירבה להגיב.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מנהל אגף החינוך, ד"ר אורי ארבל גנץ, הינו מנהל מקצועי משכמו ומעלה, אשר עובד יום וליל לקידום החינוך בעיר מרגע כניסתו לתפקיד. לגופו של עניין, עיריית כפר סבא אינה דנה בנושאי משאבי אנוש באמצעי התקשורת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. כל אחד רוצה הכי הרבה תקציבים

    למה ככה? ציפינו ממך אורי ליותר.. נראית בחור טוב.. אם יש בעיות תקציביות מטעם העירייה אין להשליך זאת על העובדים – להיפך אתה צריך לתת גיבוי לעובדי אגף אל מול העירייה ולדרוש תקציבים נוספים, ולא להשליך זאת על העובדים שעובדתם היא פת לחמם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורי גנץ הוא פשוט איש כוחני שחושב שמותר לו הכל.
    גם אני בתור תושבת העיר שבאתי למחות על סגירת הגן של בתי קיבלתי ממנו צעקות , שלא נאמר צרחות והשפלות .
    ואני כמובן לא הייתי היחידה!
    פשוט עצוב שאיש כזה הוא איש ציבור!!!
    ראש העיר צריך לעשות בדק בית ולבדוק טוב טוב את מי הוא ממנה ועוד לאיזה תפקיד.
    כי אורי גנץ הדבר האחרון שהוא מבין בו זה חינוך.
    היא קודם כל צריך לחנך קצת את עצמו !!!

  3. חנה ראובן

    אולי אתכם זה מפתיע אבל אני ועוד 20 נשים חטפנו את אותו היחס הבן אדם משליט טרור עצבני ומשתלח בכל מי שנוגד את עמדותיו התלננו גם בפני ראש העיר רפי סער

  4. נפגעי אורי ארבל לשעבר

    צר לנו שהוא ממשיך בדרך זו גם בכפר סבא. חשבנו שלאחר שמנכלית רמת השרון ביקשה ממנה ללכת גם בגלל חוסר מקצועיות וגם ההתעמרות שלו בנו.קיוונו שהוא למד משהו משה.לטובת מערכת החינוך ולטבתך רצוי לשים את המפתחות וללכת.

  5. התגובה מהעיריה פחחח

    כנראה בגרסה החדשה של עיריית כפר סבא הבכירים תמיד מושלמים והעובדים הקטנים אשמים בהכלללל

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני אמא ליד הזקוק להסעות. סבלנו מאד מנעה, התנהלה בחוסר רגישות ומקצועיות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר